8 ian. 2008

Scroll pe culmi


M-am apucat de treaba. Pe bune. M-am apucat. Am inchis pana si yahoo messenger si nu am mai plecat urechea la ce vorbesc colegii. Hotii astia de timp... tz tz tz...

Am deschis calendarul de proiecte pe 2008, construit cu sarguinta inca de anul trecut. Randuri, coloane, casute colorate, toate proiectele de peste an, lunile cand se intampla, bugete, responsabili... Si eu, eu ce fac? Scroll down... scroll down... down... si scroll right... right... right :o( Imi vine sa mangai ecranul, blajin asa, calm si cuminte, ca inainte de furtuna. Si nu vreau sa ma gandesc la ziua in care voi simti nevoia sa fi avut puterea sa dau ‘delete’ la toate casutele astea si sa scriu doar una singura in locul lor: vacation. :o)

Numai eu stiu ce de surprize se ascund in spatele a cate 2 sau 3 cuvinte din tabelasul asta. Customer Event. Hai nu zau! Simplu ca buna ziua. In 2006-2007 am mai avut 2 cuvinte din astea magice intr-un tabel la fel de carismatic si nuantat: Area Meeting. Pfui, ce simplu! Am muncit aproape un an pentru un eveniment de 3 zile cu super fitze si super asteptari... Jumatate din 2007 nu am facut nimic altceva, a iesit foarte bine dar eu habar nu am cum a trecut acea jumatate de an. Adica... eu unde am fost intre ianuarie si iunie? Am mancat? Am respirat si altceva? Am iubit? M-am mai dus acasa? Cum era casa? Mama ce nevoi avea? Prietenii mei ce faceau in timpul ala? Lumea mergea inainte? Cum? Hehe... va spun extrem de sincer: nu imi amintesc mai nimic din ce s-a intamplat in prima parte a lui 2007. Si totul a plecat tot de la un tabel din asta in Excel. Funny, isn’t it?

Revenind la tabel, pe cateva randuri mai jos citesc culmea ‘simplitatii’ intr-un singur cuvant: promotie. Asta e exact ca in poante si culmi. Imi place fantastic culmea cruzimii: sa iti omori timpul. Tot timpul. Cu munca si proiecte.

Toata buna mea dispozitie incepe sa paleasca. Toata puterea acumulata in vacanta se cam duce pe apa sambetei. Noroc ca stau bine cu simtul umorului. Cum!!?? Intreg ‘aliotmanul’ meu de sperante si vise sa se-mpiedice de-un ciot de tabel in excel cu proiectele pe 2008? Nu bun, nu bun deloc. Sper sa imi revin. Si va spun eu cum: punand limita in toate. Dibuiesc eu pragurile limitelor astora... Incet, incet... dibuiesc... Daca nu... vai de mine!

PS: Bonus pentru cine a ajuns pana aici (sic!) - alte culmi simpatice:


culmea casniciei: sa-ti sara randul
culmea dragostei: sa te-ndragostesti de tine si sa-ti dai intalnire la restaurant
culmea geloziei: sa te desparti de iubita/nevasta/amanta pentru ca s-a-ndragostit de tine
culmea habitatului: sa locuiesti intr-un bloc notes!
culmea sovaielii: sa ezit, sa nu ezit...
culmea melancoliei: sa cazi pe ganduri si sa-ti rupi mana
culmea politetii: sa bati la usa si cand iesi afara
culmea prostiei: sa fii prost degeaba.

3 Comenteaza:

Tudor on 9 ianuarie 2008 la 14:44 spunea...

Bonus la ...bonus:
culmea stomatologiei
sa plombezi dintii unei greble
Culmea prostiei: Sa faci pe prostu' si sa ramai asa.
culmea rabdarii:
-sa asisti la o partida de sah intre ardeleni
Culmea sovaielii: Sa ezit, sa nu ezit...
Culmea cruzimii: Sa-ti omori timpul.
Culmea pescuitului: Sa pui scrum de tigara in ac si sa prinzi peste afumat.
Culmea zgarceniei: Sa-ti pui ceasul cu trei ore in urma, ca sa faci economie de timp.
Culmea somnului:Sa visezi ca dormi.
Culmea mizeriei: Sa aiba purecii paduchi.
Culmea agronomiei: Sa faci sa infloreasca un boboc de rata...
Culmea fitness-ului: Sa reuseasca sa slabeasca un ardei gras.

Simply Red on 9 ianuarie 2008 la 17:59 spunea...

:o) tari, nu?! :o)
multzam de bonus!

Anonim spunea...

am si eu o culme a reducerilor, nebrevetata inca: sa-ti cumperi ceva ce nu iti vine, pentru ca iti place foarte mult
se adauga deci inca o linie pe lista de rezolutii 2008: sa incap in pantalonii senzationali pe care i-am cumparat de la reduceri :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates