24 ian. 2008

Double Trouble



Am ales asta... Ca mi-a placut mult de tot!

Orice asemanare cu realitatea si orice legatura intre cuvintele 'domni' si 'double trouble' nu este deloc intamplatoare! :o)


Anyway - they are mine :o) My Double Trouble. :o)

5 Comenteaza:

Simply Red on 24 ianuarie 2008 la 10:19 spunea...

pai sa-ti spun... nu e nevoie sa caut eu the trouble. ma gaseste el pe mine negresit. :o) asa ca traiasca murphy! mai bine fac haz de necaz :o)

Simply Red on 24 ianuarie 2008 la 10:34 spunea...

grenaaaaaaaaaaa :o)

nu gasit oja verde nicaieri :o((((

Anonim spunea...

Andreea, sa stii ca am vazut mutunachi din astia in seara asta la Starbucks si tipul de la casa mi-a soptit pe un ton complice "sunt la promotie" si am vazut ca erau cate doi. Just in case vrei sa maresti menajeria, desi nu stiu ... :)

Simply Red on 24 ianuarie 2008 la 23:40 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Simply Red on 25 ianuarie 2008 la 00:26 spunea...

chiar saptamana asta i-am vazut si eu pe cei de la Starbucks. i-am luat, i-am analizat, m-am gandit pret de o secunda si nu am avut 'the feeling'. nu mai vreau nimic in plus, Double si Trouble sunt unici. chiar imi sunt dragi RAU DE TOT. nu ii tradez.

faza: am iesit la restaurant cu niste prieteni - D&T au stat cu noi, la masa. chelnerul era confuzat rau. sa-i fie de bine! :o)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates