4 ian. 2008

Existentiale INCA


Dupa cateva ore in care am lancezit, am citit si m-am foit de colo colo, tot gandindu-ma la masina mea... (fara tigari, of course, ca mi-a fost prea lene sa ies sa imi iau)... mai arunc o privire pe geam. Shoc. Vecinii mei mai gospodari si-au facut treaba. Eu... ma ascund dupa jaluzele. Sa ies...? Sa nu ies??? Ma chinuie constiinta pana pe la 5... cand incepe sa cada seara.

Pana una alta, iaca strada. Ce face omul cu mana lui... curatenie generala se cheama. Merge treaba, mai ales daca vrei sa scapi de gura nevestei. Ai mei, de pe scara, au iesit toti. Ele cu recomandarile de la geam. 'Ionele, ia-o intai de pe alee draga!' Altul cu tot cu baieti, 3 lopeti, 3 maturi - curatare instant. Ultimul dintre mohicani naduseste de mama focului, se vede si in poze. Interesant, vecinii de vis-a-vis, cu masini parcate in spate, nu prea se sinchisesc. Daca e in spate, nici nu vede lumea. Te lasa si nevasta in pace, nu vrei sa o cureti azi, nu o cureti. Ca mine de exemplu. Numai ca pe mine ma toaca mama la cap. Guess what, e bezna deja. Chiar am scapat! Hihaaaa!

Adica hi-ha pana maine si asta nu e rasul meu, e ranjetul padurii. E grea zapada, nu?!? Eu cred ca e grea. Oare cat e de grea? Si lopata? Daca fac rost de una din aia cu o coada de 2 metri si lopatica de fier... e perfect. Numai coada 2 kile, fier de fier, zapada de zapada... Bocancii ca bocancii.. geaca groasa, fular, manusi. Nu, e evident, maine sunt in teste. Again. Mi not veri hepi rait nau, dar o dibuiesc eu si pe asta. Promis!




2 Comenteaza:

Anonim spunea...

e grea zapada, ia-o usurel :-)
o sa vezi ca poate fi super fun

Simply Red on 3 ianuarie 2008 la 21:47 spunea...

ziiici?
bine, si eu zic la fel! :o)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates