23 ian. 2008

Domnii mei cu stil



Situatia se prezinta in felul urmator: am dat in mintea copiilor. Rau de tot.


Si: mi-am gasit parteneri. Baieti, nu oricine asa... Remarcati va rog stilul, eleganta, umorul, inteligenta si gentiletea acestor domni. :o) Vi-i prezint pe EI. 'Domnii' din viata mea. :o)) De astazi imi vor tine companie in masina si probabil ii voi indragi atat de mult incat ii voi lua cu mine peste tot. Cum sa ii las pe baieti singurei??!! Exclus! :o))


Thing is... ce nume sa le pun? Ce idei aveti?
PS: Facem si botez, cu nash cu tot. Tot tacamul... organizam fara probleme! :o)

3 Comenteaza:

Anonim spunea...

ce-ai spune de Pic si Poc?

Anonim spunea...

Pai eu zic sa fie Stanley & Morris

parerea mea
Ioana :P

Simply Red on 23 ianuarie 2008 la 16:49 spunea...

Toata ziua m-am gandit si eu, uitandu-ma la ei...

Double & Trouble

Double cel cu gentuta
Trouble cel cu ilicutz croshetat

mie imi pare ca suna.. bine :o)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates