12 ian. 2008

Ca sa arat cu degetu'... chic!


Declar deschis sezonul unghiilor colorate. Mi s-a pus pata. Am mai avut eu o tentativa mai firava anul trecut, dar acum chiar vreau sa imi fac de cap. Daca ma lasa si Regulamentul de Ordine Interioara din firma, desigur. Daca nu... o sa primesc probabil o mustrare si o sticla de acetona. Seara mi le fac din nou.

Mai jos, prima culoare, de la Revelion (instrumentul e o dovada ca sunt prietenoasa, pe bune!). Zilele astea m-am jucat cu gri metalizat, revin cu negru zilele urmatoare.



Am primit de Craciun de la o prietena un set foarte tare: oja neagra si niste aplicatii artistice – albe si negre - care se lipesc pe unghii. Pe cele albe le-am folosit deja, m-au tinut doar 2 zile pentru ca nu mi-a dat prin cap la timp sa dau peste ele cu un lac incolor. Anyway, m-am dat mare la party de Sf. Ion cu noul meu look la nivelul unghiilor. Hi-ha! Albele... le pastrez pentru momente speciale si combinatii fantezie.

Pentru my spirits go high up and fly m-am decis: cumpar tot ce imi pica in mana in materie de oja in culori ciudate. Mov, galben, verde, gri, albastru, maro turbat, indigo... Orice. Daca va intalniti cu ceva iesit din comun, cumparati pentru mine – platesc la greu, inclusiv comisioane. Nu ma astept sa si gasesc foarte usor culorile la care visez eu , dar merita incercat. Mi-au facut ochii cerculete cand am vazut imaginile de mai jos.





E? E? Mi having time for stupid things, right? (Intre noi fie vorba... poate ma reprofilez in cateva luni: Andreea manichiurista... Daca pica si banu’... de ce nu? :o)

3 Comenteaza:

Anonim spunea...

maine dimineata ai sa gasesti pe birou 2 sticlute mici cu oja "pentru Andreea manichiurista" ... sa te vad daca ai curaj sa porti un asa albastru :)))

recunosc ca in materie de unghii, desi ma atrage toata explozia de culori, extensii si aplicatii din acryl, prefer tot clasica french manicure, ... si french cuisine, french kissing, french everything ...

PS. cutitul din fotografie e cumva de imprumut?

am vorbit azi cu un vechi prieten si am ajuns la un punct la care ma intreba "tu vrei sa imi rasucesti cutitul in rana?" si i-am zis ca "daaaa, cutitul bucatarului"

Simply Red on 13 ianuarie 2008 la 19:52 spunea...

yeeeee... multumeeeeesc. ce explozie de bucurie sa aud ca m-am facut cu 'un asa albastru'! abia astept sa vina luni! si don't worry... curajul nu imi lipseste zilele astea. no ma'am! :o) hihi, chiar abia astept!

[ieri mi-am luat si eu un kaki si un auriu frumos foc ca nu am gasit nimic mai ciudat... deci chiar vorbesc serios, ma vopsesc o vreme de acum incolo!]

pentru cutit, da-mi ragaz sa intreb posesorul... da' sa stii ca taie rau, m-am speriat cand l-am incercat :o)

Tudor on 14 ianuarie 2008 la 10:53 spunea...

Albele foloseste-le chiar maine. Sa nu pastrezi nimic pentru o ocazie speciala. Fiecare zi ce o traiesti este o ocazie speciala.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates