13 ian. 2008

Medicament


Mi-a placut mult ce va ofer mai jos. Cautam informatii despre un medicament de care am nevoie si, cand colo, aduce bunul prieten Google 'medicamentul'...

Pietre-n cale, mereu pietre
Nime-n bezna nu ma-ndreapta
Pan' la tine nici o piatra
Nu mai vrea sa-mi fie treapta.

Lung e drumul, ceasu-i lung
Rogu-ma, ma rog intr-una
Noaptea sa-mi ajute luna
Pan' la tine sa ajung.

Pietre sunt si iarasi pietre
Pe poteca mea de dor
Greu se lasa, greu se lasa
Dumnezeul pietrelor.

Cantec de noapte / Lucian Blaga

1 Comenteaza:

Tudor on 14 ianuarie 2008 la 11:24 spunea...

Text descoperit intamplator pe net mie mi-a placut):
"Exista in fiecare iubire o zi de LUNI.Un inceput pe care valurile altor intamplari il sterg sau il amplifica. Un inceput fals ( poate) ca orice inceput , cu sperante naive, cu credinta ca ai avut parte de marea intalnire, singura adevarata. Aceea care te va marca tot restul vietii.

MARTEA e deja ziua in care ai amintiri. Rememorezi prima zi a iubirii cu omul pe care-l inchipuiai, cu grija pentru a nu-l pierde, cu spaima ca doar ti s-a parut. Martea iti trebuie curaj daca esti femeie! Curaj sa crezi ca lumea dragostei tale a fost adevarata , ca n-a fost o iluzie hranita de anii care nu stau pe loc si-ti apasa pieptul , respiratia, mersul, ritmul.. Marti, daca esti lucida -dar cine poate fi- ai mai avea sansa sa spui NU! Nu trebuie sa continui, nu este ceea ce am sperat ieri. Iarta-ma pentru ziua de marti , peste care eu am sarit din dorinta de a crede ca lume a fost adevarata.

MIERCURI e deja prea tarziu. Ochii tai lumineaza ca o icoana , trupul tau face parte din mine ca o otrava lenta de care nu ma mai pot lipsi. Miercuri este foarte tarziu intr-o iubire. Totul are o dubla identitate fata de care nu mai poti respira. Iti multumesc pentru miercurea acstei iubiri. Stii tu cat valoreaza o privire, un cutremur al acestui trup, o clipa de dragoste, stii tu pretul unei lacrimi?

JOI este ziua indoielii , a inimii batand navalnic , a tuturor amaraciunilor care traverseaza ca o otrava fiecare celula din mine. Joi este frig si intuneric. Este ziua cand semnul asteptat nu mai vine! Cand in locul lui primesti frigul nepasarii. In ale carei ape iti vezi chipul palid, tremurul mainii cu care intr-o zi de luni ti-ai semnat de bunavioie sentinta:Condamnata la iubire!

VINERI este ziua impacarii cu sine, in numele iubirii fara de care nu se mai poate.Eu te iubesc pentru tot ceea ce nu-mi poti oferi; de aceea iti daruiesc o vineri care sa te vindece.

SAMBATA unei iubiri e o zi trista, pentru ca strange-n ea povara dulce-amara a celorlalte zile.Este o zi in care EU sunt mai mult TU! O zi tarzie peste care nu poti trece fara regrete.Sambata iti voi dori mereu tot binele din lume!

DUMINICA- nici nu cred ca mai exista.Scrie-o tu cu ochii si trupul tau pe care le-am iubit dintotdeauna. Daca vei reusi inseamna ca sufletul tau poate sa-mi daruie inca un inceput. Unul adevarat. Inca o zi de luni pentru care iti multumesc ca si cand ar exista...

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates