9 ian. 2008

Papilele mele de sarbatori


Acuma, daca v-a placut salata si insistati atat, revin. Reteta de mai jos a venit intr-un anumit context. Cert e ca gazdele de la Craciun s-au intrecut pe sine. Au pregatit mancaruri usoare si bune de te lingeai pe degete. Nu am avut porc la masa de Craciun si am supravietuit. Garantam :o). Si masa a aratat cam asa:






















Si au organizat un Secret Santa party – adica toti a trebuit sa aducem cadouri pentru toti. Si toate au fost puse in jurul bradului si lucrurile au aratat cam asa:



SI: a mai urmat si un revelion in acelasi stil dar nu am decat poze cu personaje in pijama si nu se cade. Asta a fost. Hai sa fugim la masa... imi ploua in gura de o dieta! :o)
Best winter holidays evar! Thanx girls and guys! You za best!

0 Comenteaza:

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates