22 ian. 2008

Pestisorul de aur


Banc:

Iliescu, inaintea alegerilor din 2004, trist, ingrijorat... statea pe Lacul Morii si pescuia a saracie... Brusc, firul se intinde si omul nostru trage din apa un pestisor vorbitor...

- Nea Ioane, nea Ioane... eu sunt Pestisorul de Aur. Daca imi dai drumul iti indeplinesc o dorinta!
- Zau, mah?!
- Zau nea Ioane!
- Bine mah... Ia sa vedem... O stii tu pe Cindy Crawford... aia buna de tot?
- Da.
- Ei, pe ea o vreau. Adu-mi-o ca o iau de nevasta!
- Baaaai, nea Ioane... Stai asa un pic, unde te crezi? Aici e Balta Morii din inima Bucurestiului, ce treaba am eu cu americanii, Hollywood, nebunii. Vino si matale mai aproape de casa.
Iliescu sta pe ganduri... Ce sa fie... ce sa fie... Zice:
- Gata, stiu! Pestisorule, fa in asa fel incat sa castig alegerile!
La care Pestisorul zice repede:
- Cum ziceai nea Ioane ca o cheama pe aia de la Hollywood?!!

Si acum intrebare:

Ce i-ati cere Pestisorului de Aur... daca... hehe... l-ati prinde? O dorinta, una singura! Ce i-ati cere? :o)))

9 Comenteaza:

Catarama on 22 ianuarie 2008 la 14:05 spunea...

pune asa... pestisorule imi doresc Lampa lui Aladin sa pot cere ce vreau cand vreau... Eu un singur lucru, nu? :))

Anonim spunea...

eu vreau sa fiu topita dupa cineva tocma' bun pentru mine si el dupa mine. sa fie o chestie topita din doua chestii topite. :)

Tudor on 22 ianuarie 2008 la 14:50 spunea...

O singura dorinta ar fi suficienta…si-mi doresc cu toata fiinta ca Marius, cel mai bun prieten al meu, sa traiasca. Peste putin timp (pe 26 ianuarie) se implinesc doi ani de cand, in apropiere de Slatina, pe o ceata criminala a fost lovit, de pe contrasens, de un TIR. Aud si acum glasul monoton al preotului care ingana, pe tonul unui bondar nehotarat, „…azi pecetluim mormantul robului tau…”. Am carat cu greu sicriul printre mormintele care invadasera, din lipsa de spatiu, aleea dintre sectoarele candva sistematizate. „…din tarana ai venit, in tarana te intorci”, il auzeam pe preot spunand.
Din locul unde este mormantul lui Marius se vede orasul in care am crescut. Am copilarit impreuna, am mers la acelasi liceu si la aceeasi facultate. El a oboist insa inaintea mea si a luat o pauza….stiu ca ma va astepta cu acelasi zambet ironic pe fata si cand o se ne revedem o sa ma imbratiseze iar viguros si o sa-mi spuna, ca de fiecare data cand ma intorceam in tara si ne intalneam in aeroport: “acum te-ai intors definitiv, da?” : . „…si cand, la judecata de apoi, ne vom ridica din morminte…”, spunea parintele, plin de convingere, si m-a strafulgerat un gand legat de privilegiul lui Marius de a contempla si din nefiinta orasul in care a trait, a iubit si a muncit. Am inca vie scena in fata ochilor: Familia indoliata, covarsita de noua realitate, reactiona marionetic. Raspundeau la intrebări, dar nu erau prezenti. Durerea era inca amortita de evenimente. Pe crucea simplă sunt trecute numele şi anul naşterii. Luna mortii e gresita. Dec 2006, mi-am spus….
Ma intrebam cat de mare a fost durerea celui care a adus-o, de i-a scapat acest amanunt. Mai tarziu, am aflat ca „Dec.” inseamnă „Decedat” si n-are legatura cu luna decembrie.
O zi buna ca sa mori, mi-am spus, gandindu-ma cat de mult iubea el teoria hindusa conform careia, la moarte, sufletele devin libere. Intr-o iarna mohorata a plecat. „Fie-i tarana usoara”.
PS. Imi pare rau daca v-am indispus.

Simply Red on 22 ianuarie 2008 la 15:15 spunea...

s-a lasat asa o tacere...

si in tacerea asta, un coleg care nu a ajuns pe blog imi zice: pestisorul? o singura rugaminte? l-as chema la mine acasa, sa traiasca in acvariul meu, sa ne imprietenim forever... :o)

viata merge inainte... trebuie sa mearga...

Anonim spunea...

sa nu ma mai intrebe nimeni nimic pe probleme complexe spune Oana H

Anonim spunea...

vreau sa devin o baronesa bogata, sa stau la palat, sa citesc, sa-mi confectionez haine la comanda, sa beau o licoare numai de mine stiuta (anti-rid) si ma rog ... sa savurez fiecare clipa din viata mea

Ioana C :P

Anonim spunea...

si mai vreau sa plec acum in vacanta

am zis

Simply Red on 22 ianuarie 2008 la 21:04 spunea...

bine Oana H, anonima noastra :o)
da' cand te mai vezi tu cu Pestisoru'?

si Ioana C... eu daca as fi pestisoru'.. as ramane confuzat la atatea dorinte :o) oricum, frumos, frumos!

Unknown on 23 ianuarie 2008 la 08:44 spunea...

eu vreau sa fiu rentiera, domne! de fapt eu si ciprian sa fim rentieri, cu o renta viagera serioaaaasa, nu ma intereseaza de unde si cum, dar sa fie! si cu renta asta sa fac ce vreau eu, sa ma plimb, sa imi deschid o super librarie, sa editez o revista gen science&vie.l-am intrebat aseara si pe ciprian ce dorinta si-ar pune el - raspuns "pace in lume". dupa ce l-am luat in ras, el mi-a spus, foarte serios "de ce razi? nu iti dai seama ca asta ar insemna schimbarea totala a firii umane?" m-am uitat la el cu buzele stranse si nu am mai ras ...

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates