21 ian. 2008

Olimpiada Relaxarii


Am ajuns acasa, da. Si am o mare problema. Sunt intr-un loc in care nu as vrea sa fiu. Nu mai vreau acasa la mine, la biroul meu, in orasul meu... As da orice sa ma intorc in Muntii Vrancei, in the middle of nowhere, acolo unde se aud stropii curgand din turturii de pe casa, cainii latrand a pustiu si ecoul vantului prin brazi... Si unde puiul are gust de pui, si ardeiul iute se ratoieste la tine de nu te vezi, si prajiturica de pe masa e... de casa. Si gogoneaua.. .gogonea, castraveciorul murat este per-fect si gogosarul... delicios. Unde aerul miroase a brad si singura legatuira cu civilizatia este televizorul. La care nici nu m-am uitat de fapt. A, si unde toti nu aveam nimic altceva de facut decat... sa ne intrebam: noi acum ce mai jucam? Ce mai facem ca sa ne relaxam??!!!

Am revenit, intr-adevar. Cu regrete enorme. Voi daca v-ati intoarce de la Olimpiada Relaxarii nu ati avea regrete? Va spun eu, sunt in depresie de cand m-am intors. Pana maine pe la pranz imi revin, ca ma apuc de treaba, dar nu pot sa nu fiu nostalgica.

Olimpiada Relaxarii... Adica nu doar ca stai cat vrei, cineva mai are si grija sa iti dea de toate, la indemana, numai ca sa te relaxezi. C-asa-i in teambuilding: unii au grija sa iti ofere tot ce iti trebuie ca tu si colegul sa creati un... bond special, legaturi care sa te tina cel putin un an, pana la urmatorul teambuilding :o).

Asa de rau imi pare ca s-a terminat incat numai cand ma gandesc ca maine incep serviciul ma apuca depresia. Si mai rau. Dupa o saptamana in care am pictat pe sticla, am invatat sa facem origami, am impletit cu andrelele si am gatit prajituri contra-cronometru... dupa ce am jucat mima in fiecare seara pana la 2, 3 dimineata... Cui sa ii mai arda de munca?

Nici nu mai am chef de scris. Nu imi place sa lenevesc, dar acum sunt trista. Vreau inapoi la Olimpiada. Vreau inapoi! :o(

Am o datorie insa. Am promis celor prezenti ca voi pune aici o parte din cuvintele pe care le-am mimat. Deci lista asta nu este completa... Stiu sigur ca am uitat de o multime de alte cuvinte geniale, pentru care ne-am dat de ceasul mortii sa ii intelegem pe cei din fata noastra, sau pentru care am ras pana la lacrimi. Iaca:

antagonic
ipohondru
octogenar
amant
gainat
schisma
clisma
inchegat
hrana
corcodus
elixir
barometru
paradigma
cosmgonie
boare
craiasa
nimfa
vid
efemer
afinitate
periferie
buimac
coruptie
birocratie
dobanda
procedeu
masochist
epava
erata
ambrozie
embargo
boicot
epilog
simbrie
angoasa
nailon
codobatura
ornitorinc
potarniche
filantrop
cneaz
chezasie
concret
chirilic
cinic
chic
fistichiu
fraternitate
plauzibil
fundament
valoare
principiu
pigment
garantat
surogat
embolie
boroboata
cash (stramb)
fixat
versat
absolut
abstinent
vajnic
speologie
augmentativ
pamflet
promiscuitate
auster
hidraulic
capacitate
spontan
precaut
catod
vivace
specimen
freamat
meleag
erudit
fluctuatie
purificare
mima


PS: Asta e postul in care am corectat cele mai multe greseli de scriere. Mi-am iesit din mana rau de tot dupa atat relaxare. Casc... As mai juca o mima. As sta pana la 5 dimineata sa joc mima, as dormi strictul necesar si as lua-o de la capat. Asta si pentru ca mi-au venit la idei noi de cuvinte... hehe...

Maine poate vin si cu poze.... Maine poate imi revin....

2 Comenteaza:

Anonim spunea...

ne spui si noua cum ai mimat "clisma" ? :)

Simply Red on 22 ianuarie 2008 la 12:11 spunea...

intamplarea face eu am dat cuvantul, nu l-am mimat. dar sa stii ca nu e greu. totul e sa vrei :o). persoana care l-a mimat m-a prins pe urma la cotitura. am avut de mimat 'cuvrar'. :o) am scris intentionat gresit. nici asta nu a fost greu - nu apuci sa ghicesti unele cuvinte din cauza ca... razi prea mult. as mai avea cateva cuvinte din astea 'off the common sense', dar ma abtin.. e chestiune de context si provocare. :o) si sa vrei sa te distrezi! That's all.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates