5 ian. 2008

Existentiale - DONE


Am reusit. Mi-a luat 2 ore, mi-au inghetat picioarele, dar a fost extraordinar. Mi-a prins super bine miscarea, aerul curat, strategia :o). Recompensa de la mama: o cana de vin rosu, fiert. Sipping and enjoying. Am intrat si eu in rand cu lumea. Lumea gospodarilor.


Apropo de gospodari, de cate ori spun cuvantul asta imi amintesc de o eleva pe care o aveam in liceu, micuta de tot, ii predam engleza. 'A preda' e mult spus pentru un copil de 5 ani, asa ca lectiile noastre erau de fapt un continuu joc. Din cand in cand deviam, pentru ca se plictisea. Deseori, invatam poezii. Ma amuzam ca pocea cuvintele... Preferata ei era o poezie pe care i-o tot spunea tatalui ei:

Mama mea e gosCodina
Are-o rata si-o gaina.
Tata n-are nici un pui,
Numai whiskey-n capul lui. :o)

Asa si eu azi: Andreea gosCodina. :o)

Mai stiu o poezie de pe vremea aia, am invatat-o impreuna, o avea de spus la serbare. Si poezia suna asa:

Cu sort alb peste rochita,
Eu sunt astazi doctorita.
Am seringa, si-i facuta
Dintr-un ac si-un dop de pluta.
Doua boabe de fasole
Sunt injectii in fiole.
Pe Papusa si pe Vlad
Grijulie i-am culcat.
Ii mai spal, le fac injectii,
Ii mai incalzesc cu frectii...
Si-ntr-un ceas ii scot voiosi,
Odihniti si sanatosi!

Gata :o))). Stiu si eu O poezie, infantila si stupiduta asa, ce-i drept, dar stiu da?! :o). Ea zicea la final "oGdihniti si sanatosi'. Simpatici copiii... simpatici foc!

PS: Nu se putea sa nu ma arda un vecin. Trece spre piata, ma saluta si probabil s-a gandit el pe drum inapoi ca se merita o replica, nu vezi des cate o cucoana cu lopata in mana. Si la intoarcere: '-Bai Andreea, ti-ai luat masina, trebuia sa iti iei si BARBAT.' '-Deh, vecine, la BDT nu aveau in galantar, ce sa fac, mai astept, poate baga.' Si intre noi fie vorba, cand mi-am luat masina aveam si barbat. Sau nu aveam?!!! Ha! Gata cu frustrarile. I did it again, on my own. :o)

0 Comenteaza:

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates