9 ian. 2008

Cine face diferenta??!!


Cea mai tare dintre felicitarile corporate de Craciun pe care le-am primit anul asta – si care, culmea, a zacut pe birou neobservata pana azi – este de fapt un carton pe care stau scrise cateva cuvinte:

“Cine poate sa faca diferenta in 2008?”

In dreapta, lipit cu silicon, un fel de business card holder, insa mult mai subtire, finut, din inox mat. Cu intrebarea asta in minte, deschid cutia si... surpriza... inauntru vad O OGLINDA.

M-a trecut un fior. Fior de fior. Daca va chinuie intrebarea de mai sus, va astept la cutiuta. E de ajuns sa aruncati o singura privire inauntru, va da raspunsul instant :o).



PS: Felicitarea vine de la o companie de afara - Stucki. I-am sunat si i-am felicitat. Foarte tari!
PPS: Postul asta este in directa legatura cu cel de mai jos. Asta fiindca tot ma chinuie temerile.

2 Comenteaza:

Anonim spunea...

astazi, ies in pauza de pranz pe Calea Victoriei, si vad reduceri la Yokko si Madame, ezit sa intru in primul moment, pentru ca deja am suficiente tinute business in dulap, care ma arata muuult mai sobra decat sunt, insa imi zic ca nu se stie ce mai au pe vreun umeras
asa ca intru, imi si cumpar ceva si primesc la plecare un calendar de birou cu 2008
in primul moment nu i-am dat atentie, pentru ca e cu hainele lor si nu are nimic special, insa la birou am observat ca pe pagina fiecarei luni este scrisa cate o fraza "de duh" si dau la luna iunie, in care sunt eu nascuta:

"Fii tu insuti schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume" (Mahatma Gandhi)

seamana putin cu oglinda ta :-) si sa stii ca mi-am zis in gand "daca nici acum ..."

Simply Red on 8 ianuarie 2008 la 22:23 spunea...

...atunci cand???!! :o) sa marcam ziua asta 8 ianuarie - o fi un semn. desi eu sunt in furii masive cu certificatul ala de nastere... nu ma ajuta oglinda deloc in clipa asta.

deci asa zici.. reduceri masive la magazine, right? :o))

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates