25 ian. 2008

Plaja mea, numai a mea



Daca as avea acum inelul Arabelei, mi-as dori asa:

- sa fiu pe o plaja cu nisip foarte fin, o plaja pana la capatul orizontului, o plaja ce sa se unduie alene in stanga si dreapta, fara sfarsit
- in spate la doar cativa metri, aducand o boare rece si proaspata, o padure de palmieri si vegetatie luxurianta
- in fata mea orizontul si sub el - oceanul albastru, albastru, pur, cu valuri cuminti, linistite, ce vin alene
- si briza, aducand miresme sarate in rafale dulci
- ar fi si un sezlong, cu o masuta langa, o umbreluta aiurita, de decor...
- pe masuta un pahar inalt, fin, curat, stralucitor in care stau cirese baltind intr-un cocktail care, da, contine si alcool. Si paiul de rigoare. Si Nicorette.
- tot pe masuta un vraf de carti si reviste... Top 10 din preferatele mele all times
- si eu acolo, dormitand, picotind, meditand ... in mintea mea gol de orice... mai putin de cele de mai sus

Eu, intr-o ilustrata din asta, cu toata fericirea si linistea din lume. Oricine mai vrea sa vina... sa pofteasca la o distanta apreciabila, facem alta ilustrata, cadrele sunt individuale...

6 Comenteaza:

Anonim spunea...

chiar se vand cadre de genul asta. sunt insule si parcele de plaja tropicala de vanzare pe net... go google :)

Simply Red on 25 ianuarie 2008 la 08:13 spunea...

Anon >> daca imi cumpar insula nu imi raman bani pentru transport... :o) mai bine inchiriez. cu visu' asa..

Black >> ok, ramane intre noi. eu una nu mai spun la nimeni. nimeni mai spune la cineva oare?!!

Unknown on 25 ianuarie 2008 la 09:46 spunea...

tocmai m-am intalnit cu o prietena care s-a intors din Malaezia - vacanta exotica, ce mai! ce m-a distrat a fost ca pe langa plaja alba si oceanul care cica sunt chiar ca in poze, au fost invadati in permanenta de tantari (unii posibili purtatori de malarie) si de soparle!

Simply Red on 25 ianuarie 2008 la 09:58 spunea...

bine ca mi-ai zis. :o)))
cer lu' inelu sa imi aduca un Raid. :o)))

Tudor on 25 ianuarie 2008 la 10:06 spunea...

Vise...
Asa ni se intampla multora dintre noi, care, ajunsi departe in pelerinajul spre fericire, ne apropiem de mormantul odisseului nostru interior. Daca Andreea s-ar fi nascut in Hawaii, Tenerife ori Canare cu siguranta acum scria ceva de genul: “Daca as avea acum inelul Arabelei, mi-as dori asa: - sa fiu pe un munte cu zapada multa, paduri de brad pana la capatul orizontului, o partie ce sa se unduie alene in stanga si dreapta, fara sfarsit...” . Daca Andreea s-ar fi nascut în Alpi ori in Tirol, la granita cu Elvetia, satula de munte, zapada si liniste ar fi scris:” Daca as avea acum inelul Arabelei, mi-as dori asa: - sa fiu intr-un oras mare, cu lume multa, supermarket-uri pana la capatul orizontului, cu metrou si agitatie in stanga si dreapta, lumini multicolore fara sfarsit..."
Nu trebuie sa te jenezi, cu cat ai mai mult, vei visa la si mai mult. Adam si Eva aveau totul, mai putin mere :)
Inainte de a se infrupta din fructul interzis, omul avea toate calitatile care-l faceau „natural”. După gonirea din prima gradina a lumii, se pare ca a pierdut tot ce se leaga de o comportare naturala. Astfel, am devenit mai constienti, mai reflexivi, punem intrebari eu-ului nostru interior, ne defulam in fantezii si vise, iar uneori ne intrebam cine suntem de fapt. Viata ne ofera, zgarcit, dreptul sau speranta de a cladi si decora coridoare de lumina, sali, nise si firide in care asezam visele noastre. Pe unele dintre ele le realizam, altele vor ramane doar la stadiul de vise pentru ca asa trebuie sa fie. Ce-i important? :) Carpe Diem!

Simply Red on 25 ianuarie 2008 la 10:11 spunea...

printre n-u-m-e-r-o-a-s-e-l-e mele vise (vazduhista pana la capat, recunosc) :o)) ar putea sa se numere si Bucurestiul, Judetul Ilfov, Bolintin Deal si Vale... imprejurimile din imprejurul imediat. :o)

dar uite si tu, uite... la realitatea in care traim. si ne arde si de mascota. ah... ah... :o((

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates