30 nov. 2007

Sa traiesc cu numele!!!!!


Am un obicei. In fiecare an, cand e ziua mea, indiferent de ce e in jur si ce am si ce nu am... EU SUNT VESELA SI RECUNOSCATOARE CA SUNT ASA CUM SUNT SI TRAIESC CLIPAAAA. Ca sigur ziua asta nu se mai repeta never ever. Asa ca SA TRAIESC CU NUMELE si la fel toti cei ca mine, care astazi isi sarbatoresc ziua de nume!

Hihi... frumos... frumos!

Am in cap:
1. O melodie
2. Niste floricele preferate. Sau nu, o poza cu mine, Margarinta. Iaca ce frumusica sunt :o)

2 Comenteaza:

Anonim spunea...

sa traiesti cu numele si sa o tii tare aici k te urmarim, chiar si din umbra. la multi aaaaani!
un anonim care asculta

Anonim spunea...

La multi ani! Sa fi sanatoasa, frumoasa si la "punga" foarte groasa!...
"A ta e curgerea mereu
Spre tzinta. Drum ingust si greu,
Dar tzinta niciodata nu-i
A ta. Si-n gand tu tot ce-ti pui
E numai fum. Caci Dumnezeu
Te poarta-n legea lui." (M. Eminescu)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates