30 nov. 2007

Ascult televizorul


Am gasit o metoda sa ma tin si eu la curent cu se mai intampla in lumea asta, ca deja bate la ochi de cat sunt de rupta de TV, presa, internet... Nu mai am timp si chef de nimic seara cand ajung acasa. Dupa 2 ore in trafic... orice incercare de resuscitare e inutila.

Solutia este Realitatea FM. Adica in masina, in alea multele ore pe care le petrec in masina, ascult... televizorul. Ca ei difuzeaza emisiuni si programe pe care le vede si mama, de acasa. Dimineata stiri, vreme, stiri, stiri, stiri. Seara talk show, invitati, barfe, dispute, argumente. Tot e ceva decat nimic.

De unde as fi stiut eu de Formularul E112 sau de ultimele noutati pe tema votului uninominal (NU voi scrie despre asta aici, no way)? Mai cu scarba, mai fara (la ce imi 'vad' urechile ca se vorbeste la TV...) imi ocup timpul in masina cu altceva. Asta cand nu vorbesc la telefon, desigur.

Asa. Deci pentru masina va recomand Realitatea FM – frecventa 90.20 FM.

In rest, toate bune!

0 Comenteaza:

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates