7 nov. 2007

Floricele, ghirlandute, nebunii


Mi-a placut asta. Mi-a placut mult de tot. Nici nu ma mira de ce, daca as putea sa desenez floricele peste tot, as face-o. Imi amintesc ca in timp ce invatam la facultate, tot repetand si tocind si repetand si tocind, ma desenam cu pixul pe picioare. Ghici ce desenam? Floricele, of course.

Imi plac mult petalutzele, floricelele (dupa cum vedeti, diminutive de rasfat), ‘acareturile’ colorate si ghirlandele galeshe care ne impaienjenesc ochii. De asta, imi place si ideea de mai sus.

As pune-o pe lista de cadouri pe care mi-ar placea sa le primesc. Hihi. O cos si pe aia cat de curand. Hihi. Si acelasi gen de grafica mi l-as pune si pe masina - sa fie acolo, cat de mica, o floricica. Place. Place mult!

Pentru toate gusturile si mofturile... click aici. Enjoy!


2 Comenteaza:

Anonim spunea...

Lasand la o parte cat de mult imi plac skin-urile de laptop, mi-am adus amitne de un articol scris de moi in urma cu vreo 3 ani, care s-ar putea sa iti placa. Read and smile: http://www.121.ro/content/show_article.php3?article_id=2010&page_nr=1

Simply Red on 9 noiembrie 2007 la 08:17 spunea...

interesant. pen' ca eu desenez:
- flori si sunt incapatanata (mainly) si recunosssc. dar florile mele sunt curbate si au detalii si ghirlandute - deci una buna in analiza ta, cu spontaneitatea :o)
- case 'in stil minimalist' :o))) (un dreptunghi, acoperis, 1 usa, 2 ferestre stanga dreapta - ca la scoala asa..) - deci multe dreptunghiuri, deci rationalizez de m-am saturat si eu...

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates