25 nov. 2007

De la cui la barbat


Constat ca am un dar extraordinar sa fac lucruri care trebuie refacute. Dupa ce am schimbat biblioteca, dupa ce am schimbat canapeaua, dupa ce am schimbat vopselele de pereti de cate ori, ieri am cumparat prize care nu merg. Nu vor ele sa intre in dozele pe care le am. Asa ca trebuie sa ma intorc sa schimb prizele. Asa am o lehamite, daca nu era vorba de banuti seriosi.. le dadeam de pomana. Din toate cumparaturile de ieri, un singur lucru a fost bun: un bec. Ar trebui sa vad totusi partea plina a paharului: nu am prize, dar becul pentru spot e bun si mergeeeee. Yeeeee. S-a facut lumina in sat!

Si pe lumina asta, am o dilema: cand invata barbatii sa mestereasca? Cand? Cand au loc aceste lectii la care fetele absenteaza nemotivat???!! De ce tatii nostri nu ne arata si noua cum se bate un cui ca sa nu iti termini degetele, cum se manevreaza o bormasina, ce fire trebuie legate la ce parti din priza, cum se monteaza un spot, ce surubelnita iti trebuie la ce cui, cum se tine un cleste astfel incat chiar sa tai o sarma, cum se prepara putin material ca sa acoperi o gaura in perete...? De ce trebuie neaparat sa existe un barbat pentru toate astea? Va rog sa nu mentionati faptul ca in general la produse exista instructiuni de folosire. Asta este un mare bluf pentru o femeie. Ca sa stii cum sa montezi un spot iti trebuie lectia elementara care pleaca de la panoul de comanda si firele alea colorate pe care trebuie sa le imbini: rosu cu rosu, verde cu verde... sau galben cu albastru si mov cu roz? Hm! Chiar am lipsit la lectia asta, ceea ce face instructiunile de utilizare i-n-u-t-i-l-e pentru mine. Cand cu renovarea de speriat din 2005, printre altele am preparat si eu material de rosturi, mi-am ‘sigilat’ glafurile exterioare de la geamuri. Asta sub directa indrumare a zugravului, absolut fascinat ca sunt asa voluntara sa il ajut in munca lui. Deci de placut, imi place. Nu ma tem de o bormasina dar am constat ca pot sa fac ravagii cu ea (ieri am stricat cel putin 3 suruburi si era cat pe ce sa sparg un geam). Ma tem cu adevarat si nu pot sa ma bag la 2 lucruri: apa si curentul electric. Nici o teava nu e suficient de prietenoasa pentru mine, nici o priza niciodata suficient de sigura cat sa nu ma tem ca ma transform in cenusa instant. Fug de astea foarte tare asa ca am bagat o multime de bani in a schimba t-o-a-t-e tevile din casa, inclusiv pe cele comune (spre fericirea comitetului de pe scara). In ceea ce il priveste pe nenea curentul electric... stiu sa readuc la viata o siguranta sarita si... cam atat. Am 2 prize rupte de 2 ani, cateva prize compuse si nefinalizate cam de tot atat timp. Un spot mi-a cazut si am acoperit cu ceva gaura aia pentru ca nu am stiut sa il pun inapoi. A, iar plafoniera din bucatarie atarna de o sarma pentru ca... mi s-a spus... nu a fost prinsa cu ‘moliile’ care trebuie (molia pentru rigips e un device tip holsurub mai special asa, cu niste aripioare de plastic, care... aoleu, nu ma pun pe explicat ca e grav... oricum, daca le vad, le stiu! Am cultura generala, da???!!! :o))

Una peste alta, ascultandu-mi vaicarelile, nea Florin, zugravul, imi zice:
- Andreea, gata! Ma lasi??! Trebuie sa iti pui pirostriile. Ce mai astepti? Iti trebuie un barbat sa aiba grija de toate astea.
- O, wow... nu zau, nea Florine, excelenta idee! Ce zici ca am si o initiativa! Imi pun o pancarta de gat si ies in drum:


Loc vacant pentru functia de sot poli-calificat
Cerinte necesare: persoana fizica autorizata cu experienta anterioara in meseria de: instalator, electrician, zidar, mecanic/depanator auto, ospatar/bucatar, stilist/decorator, arhitect, economist, profesor SI alte multele pentru care nu s-a inventat o meserie oficiala, dar pe care le mentioneaza legile chimiei si atractiei dar si ofiterul starii civile cand spui DA (as putea sa uit de ele, oare??!!) :o)
Responsabilitati: m-u-l-t-i-p-l-e, care solicita fiecare din meseriile sus trecute
Conditii de munca: stresante, langa nevasta independenta, autoritara, agitata si vorbareata
Beneficii: se negociaza la interviu :o)

- Pai, ceri si tu cam multe..
- Pai... trebuie sa stiu pentru ce ma expun cu pancarta in strada, nu? Deja fac un compromis cu asta, nea Florine... Mare compromis! :o)


PS: Lista cu cerintele necesare este incompleta. Si pana o definesc complet, si pana gasesc candidat potrivit, pana la pirostriile lui nea Florin... mai bine las gluma si fac ceva util. Ma duc sa schimb prizele alea. Aleluia! Zi buna sa aveti!

0 Comenteaza:

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates