13 nov. 2007

3 luni = 3 capsunici


In timp ce imi vedeam linistita de corabiile mele scufundate prin tabele excel, flow-uri si intalniri... m-am trezit cu o surpriza de mi-au dat lacrimile. Asa m-am emotionat ca nici nu mai am cuvinte de insirat aici... Decat ca incerc sa ii multumesc Elenei pentru una dintre cele mai frumoase surprize evar! Ce sa mai... Elena, draga mea... doar sa spun 'multumesc' nu imi pare suficient. Ramane de vazut cum o voi face... Am de recuperat, I know, i just know it...




Bloguletul la 3 luni...




... si aici, cate o feliuta pentru fiecare dintre voi (cu capsunica cu tot - scuze de cacofonie multipla... sunt inca emotionata....) :o)



Multumesc tare tare tare tare!

2 Comenteaza:

Nopol on 13 noiembrie 2007 la 15:04 spunea...

La cat mai multe capsunici iti doresc!

Simply Red on 13 noiembrie 2007 la 21:59 spunea...

iti multumesc mult - si tie, multe capsunici! :o) au un gust deosebit la 3. daramite la 6, 9, 12... hehe, pregatim o tarta dupa reteta proprie :o)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates