3 nov. 2007

Numele importante din viata mea


Mi-a luat ceva timp sa fac lista asta. Initial m-am dat viteaza: mi-am propus sa sa fac o lista cu toate persoanele pe care le cunosc. Hm.. Dupa 3 minute mi-am dat seama ca e proiect de care nu am timp si poate nici chef. Se lupta altii sa intre in Guiness Book, nu ma pasioneaza. (De fapt... acrii sunt strugurii... :o))

Apoi m-am gandit sa ii scriu pe cei apropiati. Dar nu toti apropiati inseamna toti care inseamna ceva.

Apoi am ajuns la ‘cine e important’ sau ‘de la cine am invatat cate ceva memorabil’. In crize de raspuns la varii intrebari.. am scos unele nume. Altele le-am adaugat pe parcurs... O sa mai scriu in lista... Nu e nici pe departe finala.

A trebuit la un moment dat sa pun niste filtre. Fara copii, unde nu e necesar. Fara partenerii persoanelor in cauza unde nu e necesar.

Aici sunt oameni care inseamna ceva pentru mine. Si ceva-ul asta e asa de variat si de personal incat doar in timp as putea explica in ce consta. Doar 2, 3 vorbe de identificare acum si promisiunea ca mai scriu. Sunt curioasa sa vad unde ajung.... Mi-ar placea sa le (adica sa va) asociez si cate o poveste memorabila si o melodie la un moment dat. Timp sa fie, si perseverenta cu acest blog...

Nu vreau sa par melodramatica, dar tuturor de aici eu le am a multumi. Fiecare, prin ce are mai bun si mai frumos, imi ofera cate ceva. Si asta pentru mine inseamna o sursa de inspiratie. O incredibila... bogatie umana si spirituala din care am ce invata.

Asadar:

Mama – un inger
Fratele meu – alt inger, uneori cu cornite
Cristina – al 3 lea ingeras :-)
Dragos – the next to be man of all men
Diana – the warrior princess
Nicolina – bunica vegheaza
Doina – cent cu cent se face milionul
Victor – nu m-am prins de ultima gluma, dar esti un scump // later edit: 31.01.2008 - ramai mereu in amintirea mea, unchiul meu drag!
Elena – prietenie la ‘casa sufletului’
Darius – politete, respect, educatie, bun simt
Vali – cafeaua de sambata, sfaturile tale – priceless!
Liviu – prietenii ca tine stiu intotdeauna de ce
Marius – miocardul CFN
Aurel – epicard
Adina – in slujba familiei, forever
Relu – tatal perfect...
Irina 1 – dovada ca sunt matusa de pe la 3 ani
Irina 2 – best friend evar. Principessa, te iubesc.
Marko – nu am uitat ca suntem diamante, inca neslefuite ;o)
Costi – sau ce greseli a mai facut Andreea...
Dana – nu mai rosesti ca altadata :o)
Adi – Fontana Di Trevi nu indeplineste dorinte...
Razvan – nu imi plac vitezomanii, dar cu tine m-as incumeta
Andreea – de 3 ori femeie, stiu
Catalin – non-stop diet & sleep
Cornelia 1 – non-stop diet (sleeping) guardian
Gabi – fibrilatiile emotionale ajuta totusi
Carmen – best cousin evar!
Ela – broscute dragi... veniti acasa...
Dorian – daca soriceii ar putea vorbi... ce ar spune oare?
Luminita – plecaciune, ‘votre excelence’! Am invatat sa ma uit in oglinda.
Nicoleta – despre mentori si prieteni si exemple in viata
Michael – mentor, prieten de asemenea
Daniela – perseverenta ta, un lucru admirabil
Elena – sau cum o cearta mare poate da nastere unei prietenii pe viata
Cosmin – totul despre incredere si sinceritate
Cornelia 2 – scovergi, baclava, dinte negru, placinta cu branza... of of
Madalina, Oana – sau cum ajunge bucuria sa fie contagioasa
Raluca – povesti despre putere si curaj
Mihaela – amintiri dragi din copilarie
Ovidiu - D-le Director, nimicurile pot strica prietenii frumoase
Colegii mei de la birou (multi, mai multi decat as fi putut imagina) – despre respect si puterea unei echipe de a-ti intra in viata
Colegii/invatatoarea mea/diriga mea din scoala generala – incredibil... incredibil
Colegii/profesorii din liceu (lista scurta) – sau cum am invatat ce vreau sa ma fac
Clarisa din facultate (lista foarte scurta din pacate) – sensibilitate, un paradox al puterii din spatele fragilitatii
Ioana - Doamna adevarata - stii de cate ori esti punct de referinta?
Obrigazii: Ioana (aceeasi), Oana, Magda, Cristi, Leo - memorabile clipe prieteni, absolut memorabile!


Pe aceeasi lista, forever:
bunica mea
tatal meu

Raman cu o singura dilema acum: oare pe cine am uitat???? :o)

2 Comenteaza:

Anonim spunea...

Vezi, draga mea roscata, si eu m-am gandit la a-mi scrie numele prietenilor, dar m-am lovit de micile inerente probleme: uit pe cineva(mai bine ii faceam o caracterizare nasoala, decat sa-l ignor), oamenii se schimba pe nesimtite, mai ales in raport cu persoanele noastre(ce, stau sa updatez lista explicativa la fiecare zi?!), sigur nimeni nu e multumit de locul pe care il ocupa!(fiecare vrea un loc mai in fatza in succesiunea gandurilor tale). Pe mine, iti spun sincer, m-a apucat miocardu' si pe urma epicardu' cand am vazut unde figurez :))

Simply Red on 3 februarie 2008 la 10:06 spunea...

Prietene, cand m-am apucat de lista m-am lovit de aceleasi ganduri. Daca uit, ce ordine sa fie, ce sa scriu la fiecare... SI pe urma mi-am dat seama ca daca exista o ordine in mintea mea atunci ea este oricum una de bine, de dragoste. NU am scris aici in ordinea prioritatilor. Nu a fost o ordine - cand iti propui sa scrii ceva de genul asta trebuie sa accepti ca e greu sa faci podiumuri. Asta o data.

Doi: lista cu pricina are o anumita data. Sigur ca lucrurile se pot schimba, noi oamenii suntem atat de imprevizibili... Totusi, ma indoiesc foarte mult ca ar putea sa sufere schimbari radicale, pentru ca i-am trecut aici pe cei care mi-au oferit ceva in decursul timpului, clipe, lectii, exemple de viata. Sunt lucruri pe care nu le uiti o viata. Asa ca.. .am incredere in lista mea.

Iar tu... intre miocard si epicard... stii bne ca ai un loc special! :o)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates