11 feb. 2008

Vreau primavara!


La mine a venit primavara. Si la birou:



si acasa:



Hehe... cate nu as face daca ar fi primavara adevarata! In primul rand, m-as indragosti, pur si simplu. De tot ce e in jur. In al doilea rand, mi-as scoate masinuta la padure, la un badmington. Eu, masinuta si voi, prietenii, oricine se baga. (Am primit cadou de ziua mea o racheta de tenis, asa ca trebuie neaparat sa ma apuc de treaba. Pan' la primul picnic imi exersez lovitura din incheietura..)

Oricat m-as imbarbata eu, primavara tot nu o inlocuieste nimeni! Hai mai repede, primavara! Hai, draga mea! We are ssoooo here!

5 Comenteaza:

Anonim spunea...

la mine e chiar vară, dar nu pot să pun poze în slip :))

Anonim spunea...

eu unul accept provocarea! bucuros. indiferent ca e vorba de tenis sau badminton. iar pana va fi sa ne "incrucisam" rachetele, imi pun la punct si o stratagema de a contracara lovitura ta maiastra "din incheietura"!

Simply Red on 12 februarie 2008 la 22:21 spunea...

iulian>> nu te stresa foarte tare, nu ai pe cine contracara deocamdata se pune praful pe racheta mea de 2 saptamani. nu am timp, nu stiu unde sa il gasesc :o(. poate cand se mareste ziua. toate sperantele mele, in primavara sunt!! :o)

Marcel on 17 februarie 2008 la 16:08 spunea...

Tenis... ma bag si eu! cand gasesti timp mai mult fa-l jumi-juma cu mine! Am racheta, dar ... asteapta si ea primavara! ;)

Simply Red on 17 februarie 2008 la 17:40 spunea...

Chiar azi l-am gasit! Sunt fericita posesoare a 2 ore petrecute la club: fitness, sauna, piscina - asta e incalzirea ;o). De maine, si squash, mai incolo si tenis.... Cum spuneam, incep sa ma antrenez. :o)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates