5 feb. 2008

Party cu etalari




De peste jumatate de an ma uit la achizitiile mele de top din Portugalia si ma intreb... oare cand o sa le port?!! Mi-s dragi papuceii astia de mor.. Nu am unde sa ii port. Haide... sa vina mai repede vara. Care din voi se pregateste de o zi mare? Nu va intreb cand va maritati/insurati ca risc sa imi iau polonice in cap! :o)) Plus ca habar nu am daca s-ar cadea sa vin in papuci la nunta. Da’ o cununie civila... un botez... o cumetrie... nu ar strica.... nu?!

Nu dau nume, dar ma gandesc la cateva. Hai, fetelor si baietilor, am o pereche de papuci si o gentuta de etalat... :o))

Si cum am innebunit de tot, i-am purtat prin casa in iarna asta. Am dat centrala la maxim, m-am intzolit de petrecere si i-am purtat. Troc-troc, troc-troc. Asta ca sa fac in ciuda iernii si a faptului ca in cercul meu de prieteni nu se fac nunti mai nou, nu facem copii, nu botezam, nu cununam, nu nimic. Ce e frate cu linistea asta rece??!! Eu vreau o sarbatoare in papuci!! Si vreau sa revina vara printre noi :o))

PS: Poate facem o intalnire pe tema asta, fara nici un alt motiv: petrecere de... etalat diverse. Mai vrea cineva? Aveti ceva de aratat lumii din jur? Ceva? Orice?

6 Comenteaza:

Anonim spunea...

eu am muuuuulte de etalat..dar mai street casual...asta nu inseamna ca nu pot cumpara ceva pentru ocazia asta speciala
Unde este intalnirea ?

astept
I

Simply Red on 4 februarie 2008 la 16:19 spunea...

facem, facem - la mine e always open. hai sa vedem cine se mai inscrie....

Anonim spunea...

ma bag si eu fetelor, nu ma lasati deoparte!

Simply Red on 5 februarie 2008 la 12:20 spunea...

te-ai inscris... mai trebuie doar sa vii cand organizam :o). tu esti de baza in echipa - gatim inainte, impreuna, ceva pentru oamenii curajosi care vin sa joace pe etalate :o)

Anonim spunea...

cu siguranta draga mea....poate niste cartofi frantuzesti...Ce ziceti fetelor?...saliveaza cineva:-))

pentruprieteni on 19 februarie 2008 la 09:24 spunea...

n-as vrea sa locuiesc in apartamentul de sub tine...

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates