3 feb. 2008

Lost, wanted, craved


Cu nebunia inmormantarii... i-am pierdut pe Double si pe Trouble. Nu stiu unde i-am pus. Una imi amintesc, alta e realitatea. Ma simt groaznic fara ei. Am dat casa peste cap si nu i-am gasit, am intrebat peste tot pe unde am fost - nimeni nu i-a vazut. Sunt singura si trista.

Poate ca o sa radeti, par ridicola, nu?! Chiar imi aduceau un zambet pe buze, liniste, incredere, speranta... Sunt convinsa ca ii voi regasi... dar mi-e dor tare de Double Stanley si Trouble Morris. :o(((



Decretez stare de urgenta si alerta maxima. Pana nu ii gasesc, nici liniste nu am. In desaga lui Double am pus un mesagel cu numarul meu de telefon.

My name is Double.
My brother is Trouble.
We are Double Trouble
We belong to Andreea.
Her phone number is...
Please take us back to her!

Poate cine ii gaseste mi-i aduce inapoi.

2 Comenteaza:

Anonim spunea...

Nu e nimic ridicol... Ti-ai gasit un refugiu frumos in chestia asta, ca in copilarie, oaza ta de liniste. De unde i-ai cumparat? Incearca sa iti iei o noua pereche...

Simply Red on 3 februarie 2008 la 16:20 spunea...

Sa cumpar altii nu ar mai fi acelasi lucru :o(((

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates