8 feb. 2008

Moody day 2


Am chef... sa nu mai spun nimic. Sa mai si ascult.
As croseta si as asculta. Un fular pe poveste. Poveste vesela.
Mi-e dor de Olimpiada Relaxarii.
M-am saturat de insomnii.
M-am saturat de trezit la 5:30.
Trebuie sa ma pun pe crosetat si pe asteptat sa treaca starea asta apatico-extenuato-depresivo-etc. etc. toate la un loc, nu bune oricum!

Cu U2 inainte, totusi!


Later edit >> Cand sa ma pun pe crosetat in vagauna mea, o colega ma provoca dis-de-dimineata.

Intr-un autobuz sunt 7 fete. Fiecare are cate 7 rucsaci. In fiecare rucsac se afla 7 pisici mari. Fiecare pisica mare are cate 7 pisoi mici cu ea. 

Intrebare: Cate picioare se gasesc in total in autobuz?

Eu am renuntat, ca ma enerveaza. Nu mi-a iesit cat trebuie. Aveti solutii?

12 Comenteaza:

Anonim spunea...

210? desi eu nu stau prea bine cu matematica

Simply Red on 8 februarie 2008 la 09:25 spunea...

Nu e corect :o). Mie mi-a dat 1372 primul raspuns si nu a fost bine. Problema vine pe e-mail, are un document in excel cu solutia atasat. Rezultatul problemei este parola de deschidere a fisierului. Am verificat suma ta, nu e buna, nu mi s-a deschis fisierul.

La noi, o singura colega a reusit pana acum... La final, daca nimeni nimeni nu gaseste.. poate ne explica...

Anonim spunea...

Deci avem 7 fete ori 7 rucsaci egal 49 rucsaci.
Avem 7 matze mari ori 7 matze mici egal 49. Ori 49 rucsaci egal 2401. Ori 4 picioare de pisica sau matz egal 9604. Plus 14 picioare de fete egal 9618. Daca mai are sofer autobuzul 9620.

Simply Red on 8 februarie 2008 la 09:32 spunea...

nu coreeeect. nu ne iese mai raducule...

Simply Red on 8 februarie 2008 la 09:42 spunea...

nu merge, nu corect :o)
am uitat sa va spun ca asta e problema de clasa a 5a, normal...

Tudor on 8 februarie 2008 la 09:48 spunea...

Autobuzul are cumva si taxatoare? Controlori ceva?
:)

Simply Red on 8 februarie 2008 la 09:54 spunea...

Asta m-am gandit si eu...
Sa stiti ca intre timp m-am prins si mi-a iesit. Cu ajutorul lui Radu. Aici suntem 3 care am rezolvat-o. :o)

carmencita on 8 februarie 2008 la 10:01 spunea...

eu am calculat 10.990 picioare, because:
7 fete X 7 rucsaci - 49 rucsaci x 7 pisici mari rezulta 343 pisici mari x 4 - 1372 picioruse de la pisicile mari;
fetele sunt 7, atunci 7 x 2 = 14 picioare si la ele
pisicile mari in numar de 343 au cate 7 pisoiasi, deci 2401 pisoiasi mici x 4 - 9604 picioruse de la pisoiasi;

asadar, 9604 + 14 + 1372 = 10.990

Simply Red on 8 februarie 2008 la 10:03 spunea...

Aplauze pentru Cristina si Carmencita. Cristina astepta cuminte sa ne explice... nu a mai apucat, dar a fost prima. Ea conducea autobuzu' :o))

Tudor on 8 februarie 2008 la 10:46 spunea...

Pe langa numaratul cozilor de pisici mai sunt si alte metode de a scapa de stari apatico-extenuato-depresive. Bancuri si glume :)

Daca barbatul meu poarta boxeri si nu slip, sunt sanse mai mari sa raman insarcinata?
Sansele cele mai mari le ai daca sotul tau nu poarta nimic.



O pereche sarbatoreste Nunta de Fier: casatoriti de 65 de ani!

Ea: mare si solida, el: mic si plapind. Printre invitati se afla si un reprezentant de presa.

- Ia spuneti-mi, o intreaba el pe sarbatorita, cum ati facut toti acesti ani?

- A, de fapt foarte simplu: eu am hotarit ce trebuia sa faca sotul meu iar el a facut! Daca nu, il pocneam peste dovleac!

- Si Dvs.? - il intreaba el pe sot - care au fost cei mai frumosi ani ai Dvs. din timpul casniciei?


- Cei 10 ani de prizonierat in Rusia!



Un barbat se intoarce seara tarziu de la o bauta cu pretenii. Intra in casa nervos, bate cu pumnu'
in masa si rage la nevasta-sa:

"Femeie! Cine e sefu' in casa asta?"

Femeia, scurt, ii scapa un dos de palma peste gura. Barbatul resemnat: "Da' ce? Nici macar sa
intreb n-am voie?



Ce inseamna a avea curaj?

Curajul este atunci cand un barbat se intoarce acasa la 4 dimineata mort de beat si intrand in
casa si vazand-o pe nevasta-sa cu o matura in mana indrazneste sa o intrebe:

- Faci curat sau azi mai ai de gand sa zbori pe undeva?



Adam si Eva se plimbau prin Paradis. Eva intreaba:
- Adam, ma iubesti?

Adam rabufneste:
- Am vreo alternativa?



Un tip isi revine dintr-o coma profunda de 7 luni. In tot acest timp, sotia lui a stat zilnic
langa patul lui. La cateva zile dupa ce si-a revenit, isi cheama sotia:

- Draga mea, ai fost alaturi de mine in toate nenorocirile prin care am trecut: cand am fost
concediat, m-ai sprijinit enorm; cand afacerea mea a dat faliment, ai fost langa mine; cand am
fost impuscat, ai stat alaturi de mine; cand ne-am pierdut casa, ai fost tot langa mine; cand
sanatatea mea s-a subrezit, m-ai sprijinit permanent. Stii ceva?
- Ce anume, dragul meu? intreaba ea zambitoare.

- Cred ca imi porti ghinion!

Anonim spunea...

olimpiada relaxării? :) eu în decembrie am avut festivalul somnului

Simply Red on 8 februarie 2008 la 19:39 spunea...

cineva>> olimpiada ... da, locul ala extraordinar de rupt de lume in care faci ce vrei: mananci, bei, stai cu prietenii care intamplator iti sunt si colegi... joci mima pana la extenuare, desenezi pe sticla, crosetezi sau faci origami...

acolo am fost eu acum un veac, prin ianuarie... acolo vreau inapoi. NOW if possible.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates