10 feb. 2008

Bad girl, bad people, bad day


Ziua in amiaza mare. Ajung in parcare, incerc de cateva ori sa ma introduc in spatiul cu pricina... ma enervez, tensiunea la cote alarmante dupa 4 incercari... si la un moment dat, in loc sa bag marsarier, apas acceleratia, treapta 1... am intrat instant in idiot. F**K!!! Stau cateva clipe, incerc sa ma calmez, ies, intru, reusesc intr-un final sa parchez. Si cobor din masina, ma uit, bine ca nu e foarte grav. Nu e nici o urma vizibila, i-am luat praful de pe ea. Ma gandesc foarte scurt: sigur m-a vazut vreunul din 'spioni', trebuie sa ma duc sa ii zic. Maine vede sau ii spune vreun ‘prieten’... si o sa fie mai rau.
Urc. Patru etaje. Pe scari ma gandeam: sa ma calmez, sa ii spun cu frumosu’, nu are rost sa ma balacaresc cu el. Tzzzzzrrrr soneria. Iese ea, zambitoare. Chiar pare o femeie cumsecade.

- Buna seara... (suflam de mama focului dupa cele 4 etaje si 15 cu 90 tensiune). Imi pare rau, v-am atins masina...

El aude din bucatarie si sare:

- Ti-am facut loc, acum ce mai vrei?! Ti-am facut loc ca eram sigur ca o vei lovi.

Eu malc pe moment... Chiar am gresit fratilor c-asa-i in tenis. Ti se intoarce roata cand te astepti mai putin.

- Nu am ce sa fac. Nu am.
- Daca nu stii sa conduci... nu mai iesi cu ea. (Logic... asta e prima lui optiune. Ar scapa foarte ieftin!)
- Nu zici tu daca stiu eu sa conduc sau nu.
- Mi-ai lovit masina.
- Eu zic ca ti-am luat praful de pe ea. Si te-am si avertizat de cateva ori ca daca nu imi lasi putin spatiu in plus o sa se intample asta...
- Ti-am lasat spatiu! Eram sigur ca asta o sa se intample.

Aici avea dreptate. S-a dat cu juma de metru mai in fata in ultimele zile. Problema ramane in picioare. Al’ din spatele meu si-a recuperat jumatatea de metru, eu am ramas tot intre ei, in acelasi spatiu de trei lei. Cica da, nu ma ploua intre doua... dar nici bine nu imi e.

In timp ce urla de prin dormitor, omul nostru se imbraca, se incalta. Nevasta-sa se uita la mine din usa si imi zice soptind, complice:

- Lasa-l, ca o sa o dea mai in fata... (Tot femeia... mai impaciuitoare...)
- Nu mai stiu ce sa fac.. Chiar nu am vrut.

El iese pe langa mine, incepe sa urle. Evident, e mai interesant sa il auda toata scara. Fara scandal nu s-a mai pomenit nici o discutie in blocul asta. Deja ma amuza.

- Sa dea dracu’ daca mai parcheaza vreunu aici! Ei... lasa! O sa aduc si masina de la serviciu si va vad eu.
- Asa, ameninta-ma. Ce rezolvi cu asta?
- O sa vedeti voi.

Imi vine sa rad. Care voi, ma gandesc eu? Care ‘voi’. Care voi???? Il las in pace. M-am enervat tare, probabil si pentru ca ma simt cu musca pe caciula cu marsarierul ala.

Ajung la mine la etaj si il las sa coboare singur. Dupa care ma opresc la usa, si ii zic tare:

- Verifica-ti masina si suna-ma daca vrei sa mergem la Politie.

- Asa se face? Asta e comportament? Sa mergem la Politie? Atata zici?

Ultimul lucru de care aveam nevoie era sa mai prelungesc urletele. Si dintr-o data izbucnesc:

- Uite... stii ceva (a trebuit sa ridic si eu tonul pentru ca se indeparta)... faci ce vrei. Mai mult de atat nu am sa-ti spun. Mergem la Politie cand vrei! E colea!

A continuat sa coboare disperat scarile, urland si amenintand.

Habar nu am ce ma asteapta de maine. M-am obisnuit si cu cheile lipite prietenos de masina, si cu tipetele lor, si cu privirile de dupa perdea. Daca imi ocupa de tot locul in parcare... sunt in aer. Imi parchez masina in mijlocul strazii :o(. Uf! Ce satula sunt de problemele astea. Sunt facuta special sa NU le rezolv. Sa ma pierd, sa plang din cauza lor, sa mi se ridice tensiunea, sa imi fie frica de amenintari :o(.

Asta ma deranjeaza cel mai tare. M-am enervat de mi s-a stricat ziua, si asa nu extraordinara. I hate this town! E un oras in care, daca ai bun simt, esti tratat ca ultimul om! Si mai mult: daca ai bun simt si esti femeie singura... te mananca idiotii! :o(

5 Comenteaza:

Anonim spunea...

nu te mai enerva pentru că faci riduri :)
suntem prea puțini oameni cu bun simț ca să ne întâlnim ... trist

Simply Red on 10 februarie 2008 la 13:57 spunea...

trist, asa e. de ani de zile ii ignor pe toti de aici, a fost cea mai buna solutie pe care am gasit-o.

intr-o vreme ma gandeam sa candidez la functia de administrator :o). ma gandeam ca poate reusesc sa fac ceva tratandu-i pe toti cu bun simt, corectitudine si decenta. poate reuseam un shift, o schimbare, pe ideea bine dai, bine primesti...

hehe, poate sunt cea mai mare idealista evar :o)

Anonim spunea...

femeie "singura" nu are nici o legatura

Simply Red on 11 februarie 2008 la 09:22 spunea...

anonim>> ma provoci sa te contrazic. daca nu esti femeie, nu cred ca ai cum sa stii :o). daca esti femeie, sunt curioasa cum faci fata situatiilor in care faptul ca esti singura este punctul vulnerabil, atuul celor din jur. sa nu imi spui ca nu e asa, ca nu te cred. I've had my share of experience.

Lion>> hai ca schimb. dar as prefera ceva mai exotic. sa nu te superi :o). nu Constanta :o)

Marcel on 17 februarie 2008 la 16:24 spunea...

Da un semn pentru o mana de ajutor cand crezi ca e nevoie! mi s-a parut ca te-ai descurcat bine! :D

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates