19 feb. 2008

Panties upside down


Cineva, stie el cine, mi-a zis sa scriu despre faza asta, asa ca iata-ma aici, cu ‘penita’ la drum. Una dintre cele mai tari faze evar pe care mi-a fost dat sa le descopar citind o revista s-a intamplat asa:

Tocmai ma angajasem intr-o companie de Internet / website development si activam pe post de editor. Scriam despre... multe, asa ca trebuia sa ma informez cu privire la variate. Printre sursele noastre de documentare, se aflau foarte multe reviste din strainatate, titluri pe care nu le gaseai niciodata la tonetele Rodipet la vremea aceea. Sorbeam cu nesat fiecare pagina. Cum venea sefa cu ceva nou din State, tabaram pe treaba!

Thing is, la un moment dat gasesc intr-o revista un sondaj facut printre nu-stiu-cate sute de barbati, un sondaj cu privire la tot felul de chestii intime. Si foarte intime. Si printre cele cam 250 de intrebari care mai de care mai socante... imi cad ochii pe una:

- Ce faceti cand NU mai aveti lenjerie intima curata?

Fata de celelalte intrebari (gen: la ce va ganditi in timpul unei partide de s*x or*l... si multe, multe altele pe ideea asta) am ramas absolut interzisa cand am vazut raspunsurile. Erau prezentate as follows:

x% - imi spal lenjeria (chiloteii adica)
y% - nu port nimic pentru cateva zile (daca bine imi amintesc eu cei din categoria asta sunt asa-zisii ‘italieni’)
z% - ii intorc pe dos si ii port asa!!!!!!!!! (tot pe chilotei adica)


Daca simtiti nevoia recititi ultima versiune de raspuns, feel free. E voie. Socati-va. Nu-i asa ca nu v-ati gandit la asta nicidata???!!! Nimeni din cati le-am povestit faza nu s-a gandit vreodata la asta. Nimeni nu mi-a confirmat varianta. Dar ce rasete au urmat... hehe... si cati nu or fi folosit ocazia drept exemplu in caz de nevoie... heheeeee...

:o))

Acesta a fost un post de informare pura plus ca ma bazez pe faptul ca e o noutate. Sa stiti si voi ce se intampla in unele case. Nu ma anima nici un fel de reactii misandriste, nu sunt o feminista (decat in limitele bunului simt, of course), nu ma deranjeaza universul barbatului, ba din contra: il studiez, il descopar, il admir cel mai adesea. Faze de genul celei de mai sus... ma amuza totusi.

7 Comenteaza:

Tudor on 19 februarie 2008 la 12:13 spunea...

Cu multa vreme in urma mama mi-a explicat ca este foarte important sa am lenjeria intima curata deoarece se poate intampla oricand sa am oarece probleme medicale (bunaoara sa ma ciocnesc cu vreo masina) si m-as face de bacanie la spital cand m-ar despuia. Chestia asta a mers o vreme, cat eram un pusti naiv. Acum imi spun ca nu se stie cand sunt invitat la un strip-poker de catre 3 domnisoare si trebuie sa am budigaii curati si interesanti, nu? :)

Andreea spune: "Acesta a fost un post de informare pura plus ca ma bazez pe faptul ca e o noutate. Sa stiti si voi ce se intampla in unele case. Nu ma anima nici un fel de reactii misandriste, ...."
!!??
Andreea draga, sunt convins ca exista si sondaje cu privire la tot felul de chestii intime legate de universul femeilor. Asteptam cu interes :)

Ma intreb, oare ce ar face majoritatea barbatilor daca s-ar afla pe o autostrada, unde oprirea este interzisa, cu o doamna in dreapta, si cu un stomac super-rebel? Si daca stomacul nu ar rezista? Pastrezi budigaii asa? Ii schimbi din mers?
Revin cu o istorie personala, intima, haioasa si ... ma rog, sper sa-mi fac curaj si sa revin :)

Tudor on 19 februarie 2008 la 12:47 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

WTF?

Simply Red on 19 februarie 2008 la 22:36 spunea...

Tudor>> First: universul femeii ma inconjoara pretutindeni, nu stiu daca am musai nevoie de sondaje. :o)

Doi... povestea ta iar ma duce cu gandul ca un blog cu semnatura ta ar fi un lucru interesant. Ai multe de spus, talent cu carul, deschis nu mai zicem dupa asa story... de ce nu incerci? :o)

Simply Red on 19 februarie 2008 la 22:37 spunea...

anonim>> totally agree!

Tudor on 20 februarie 2008 la 09:22 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Diana Adela Martin on 20 februarie 2008 la 14:19 spunea...

parca bart simpson a brevetat optiunea c :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates