24 feb. 2008

I wished I...


La birou, suntem monitorizati si evaluati. Adica nu muncim asa... intr-o doara. Slava Domnului, nu as avea nici o motivatie daca nu as stii pe ce drum trebuie sa apuc. Imi place mult zicala conform careia atunci cand nu stii pe cale vrei sa apuci, orice drum urmezi te duce in locul in care trebuie. Imi place, e o scuza buna pentru cand esti debusolat. Dar nu la birou. No no no. Aici treburile sunt clare: cent cu cent se face milionul. Deci am nevoie de un drum, un traseu clar. Asta se traduce prin obiective, plan de actiune, bugete, deadline-uri, implementari, etc etc. De toate, logice, frumos spuse de altii mai avizati si reunite in mod eviudent sub titula de 'strategic project management'.

Imi place asta cu strategic project manage..... Mi-a venit o idee. Sa ma duc la sefa mea si sa ma declar de acord cu orice obiective imi propune, daca in schimb introducem in formular o propunere personala. Am si eu un obiectiv pentru formularul de evaluare de anul acesta. Si se formuleaza cam asa:

Obiectiv: To deeply fall in love a.s.a.p. with a partner that completely answers the brief.

KPIs:
Number of day dreaming moments / day: unlimitted
Butterflies in my tummy: unlimitted
Dating the client: at least 3/week
Number of phone conversations with client: unlimitted
Positive feedback from targeted client: over 99%
Romantic initiatives: at least 1/day


Draga mea sefa, eu asta mi-as dori in Dialog!

Auguri! :o))))

3 Comenteaza:

Anonim spunea...

profil:
zambet memorabil
ochi sclipitori
iute la minte, niciodata plictisitoare , NICIODATA needy, amuzanta, happy, charming, niciodata prea analitica/paranoica
detalii de descoperit si neuitat constant

Simply Red on 23 februarie 2008 la 23:00 spunea...

emi >> hm... tu ai o lista mai scurta, dar niste 'niciodata' cam decisive :o))

Anonim spunea...

pentru ca acelea sunt lucrurile care reprezinta un maaaaaare turn off venind de la o femeie.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates