25 feb. 2008

Ce nu se stie....


...despre mine,

...e ca imi pun foarte multa pasta de dinti pe periuta, dimineata, intr-o incercare disperata de a ma pacali ca asa o sa scap de dentist.

Imi plac biscuitii cu glazura de ciocolata si castraveciorii la borcan de la Ikea.

Nu pot sa dorm mult. Dar de dormit... dorm foarte adanc.

Visez putin si nu imi amintesc de visele pe care le am din cand in cand.

Cochetez cu astrologia, cu reiki, cu a intelege semnificatii ascunse simturilor primare. Ma preocupa ideea de campuri energetice, chakre, karma, destin.

Mi s-a spus ca in alta viata am fost judecator pe vremea Revolutiei Franceze. Va suna vreun clopotel? Mie da.

Nu cred ca exista coincidente. Orice ni se intampla are o semnificatie mai mica sau mai mare. Cred in ideea de 'cauza-efect' in tot ceea ce se intampla. Orice fenomen este guvernat de acest lucru.

Am discutii cu instinctul meu in ultima vreme. Cand se trezeste il intreb:
-Ce-i?
Si el raspunde:
-Nush’ ce-i. Da’... e ceva!

Am degete si glezne frumoase.

Imi place sa fluier, dar nu pot sa o fac decat in mod clasic, tuguind buzele. Nimeni nu a reusit sa ma invete sa fluier ca baietii. Candva mi-am dorit mult.

Ma uit la Eurovision de ani de zile. Inainte ma uitam si la Festivalul de la San Remo.

Imi place sa joc carti. Nu stiu sa joc Bridge, dar imi doresc demult sa invat.

Imi intind parul pentru ca ma satur de bucle si viceversa, imi port coroana la maximum de volum cand ma satur de parul intins. Stiu ca sunt o norocoasa, stiu.

As da orice sa fiu pentru o zi bruneta. O bruneta perfecta. Cu ten ciocolatiu si cu ochi albastri.

Am o adevarata pasiune pentru margele, gablonzuri, zanganele si nebunii. Acasa le tin organizate pe un umeras.

Port lentile de contact. Fara ochelari si lentile nu imi vad varful unghiilor daca tin mana intinsa. Am o miopie frumusica foc, dar nu vreau sa ma operez pentru ca am auzit ca un om la un milion de cazuri poate orbi si eu nu vreau sa orbesc.

Oamenii duplicitari ma scot din sarite. Pot sa fac urat cand imi ies din fire. daca sunt lasata in pace, ma potolesc repede, nu port ranchiuna, port indiferenta.

Imi place sa ma plimb prin ploaie si sa calc nepasatoare in toate baltile din drum.

Ma indragostesc repede si bine. Am ramas prietena cu aproape toti barbatii pe care i-am iubit.

Pot fi dezamagita foarte usor daca esti o persoana neserioasa.

Imi plac lumanarile.

Nu imi place sa ma duc la cosmetica. O fac doar pentru 'the feeling after'. Urasc trauma la care ma supune cosmeticiana si ii urasc pe ginecologi pentru ca in fata lor sunt fara aparare.

Imi place sa stau in pijamale cat se poate de mult. Daca se poate, nu ma schimb deloc.

Am probleme in a deslusi nuantele culorilor.

Am un porcusor de plastic de cand eram mica, albastru cu rosu, care si astazi sta langa usa de la sufragerie, ca proptea pentru cand am nevoie.

Imi doresc un inel de logodna clasic, cu piatra mare, simplu, stralucitor.

Imi place sa adorm pe jos, pe covor.

Deseori mi-o ia gura pe dinainte si spun lucruri pe care ulterior le regret. Sunt impulsiva dar ma tratez.

Mestec guma si fac baloane multe si rapide, pe care le sparg zgomotos. Cand eram in liceu am reusit sa bat recordul clasei, 13 balonase mici dintr-o singura incercare. Acum, ma abtin cu mari eforturi.

Nu cred ca imi voi mai gasi un suflet pereche. L-am pierdut deja.

Ciocolata ma lasa rece in 95% din cazuri.

Imi place fotbalul. Tin cu Steaua. Habar nu am din cine e compusa echipa Stelei. Tin cu Steaua by default.

Imi fac des autocritica. Prea des cred.

Ma gadil foarte tare. Urasc din toata inima sa fiu gadilata.

Imi plac sandvisurile din paine prajita cu branza sarata, gem de caise sau miere si musai, la final, iaurt on top.

Nu am niciodata rabdare suficienta.

Nu ma tem de moarte. Ma tem de suferinta.

Ma impiedic, alunec, sunt neatenta cand merg pe strada.

Fotografia de pe blog nu este a mea. Am gasit-o acum multi ani intr-un PowerPoint oarecare si am pastrat-o in ideea ca... mi-as dori sa am si eu asa o fetita intr-o zi.

Sper ca voi fi o mama buna. Mi-as dori mult sa am si fetita si baiat - pentru echilibru si pentru experienta.

Cea mai mare teama a mea este sa nu fiu dorita.

Cea mai mare dorinta a mea este sa imi inteleg menirea.

Gata pentru acum.

Voi? Ce nu se stie despre voi?

3 Comenteaza:

Anonim spunea...

talk about a lot of spare time...

Simply Red on 25 februarie 2008 la 21:29 spunea...

black >> esti incredibil!!! :o)
am ajuns sa iti parcurc comentariul da capo a fine, am zambit, m-ai pus pe ganduri, te-am si contrazis in gand :o)
dar mai ales m-am bucurat sa simt ca ai luat o pauza din orice faceai! that's great!
asa-i ca-i frumos sa te lasi furat o clipa?

lu' >> spare time.. corect, toti avem nevoie from time to time, nu??!!

Simply Red on 26 februarie 2008 la 13:56 spunea...

black >> Pauza de 1 minut (care e oricum un lux): ati vorbit despre cei 30% necesari pentru 'unexpected things' la time management? Vezi poate mai negociezi putin cu ei :o). S-au mai schimbat lucrurile, a evoluat lumea, numai ziua a ramas cu 24 ore :o).

De acord cu tine in privinta pauzelor :o)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates