Americanii sunt in focuri, discuta despre cele mai bune si cele mai proaste reclame din 2007. Super delight!
Scuze anticipate pentru ca tot NU m-am prins cum sa fac linkurile sa se deschida intr-o noua fereastra... :o(( Mi sed. :o(
Asadar, am gasit asa:
Best Ads:
- Spotul Dove (Unilever) - Evolution.Comentariile sunt de prisos...
- Campania desfasurata de retailerul 7-Eleven care si-a transformat 12 magazine in 'Kwik-E-Mart' - lantul fictiv de magazine din serialul 'The Simpsons'. Aici imagini.
- Spotul Cadbury - Dairy Milk chocolate - Gorilla. Nu am fost extrem de impresionata.
- Spotul P&G Tide - The Human Stain. Foarte tare :o)
- Nationwide Mutual Insurance - spot cu Kevin Federline in rolul unui amarat angajat in fast food. :o))
Worst Ads - aici cu detalii ca merita :o)
- Campania pentru o emisiune de pe Cartoon Network - Aqua Teen Hunger Force (nu sunt in target..) In cadrul campaniei, Bostonul a fost 'ornat' cu 40 casete luminoase cu infatisarea personajelor din emisiune. Cutiile avertizau despre iminenta unei explozii cu bomba in preajma statiilor de metrou. Specialistii au considerat miscarea drept o mare gafa, iar Time Warner a platit cam 2 milioane euro pentru instigarea la panica civila. HA! Cateva imagini aici.
- Producatorul de bere Anheuser-Busch, care i-a cucerit pe americani cu celebrele spoturi pentru Budweiser, a dat-o in bara anul trecut, cheltuind 15 milioane de euro pe un webiste care se dorea a deveni o super senzatie pentru amatorii de jocuri online si entertaintemnt de tip Youtube. Dupa lansare, in luna mai, au mai aruncat cateva sute de mii in joc refacand imaginea site-ului dar numarul de vizitatori a ramas in continuare insignifiant. For your curiosity, check http://www.bud.tv/.
- >Spot General Motors (prezentat in premiera in pauza publicitara de la Superbowl) care a starnit indignarea asociatiilor care lupta impotriva sinuciderii... asa ca GM a dat din lac.. in putz si nici macar nu a replicat niciodata numeroaselor critici. Au preferat sa mearga pe 'no comment'. Ca idee/productie... mie mi-a placut spotul, totusi.
- Aceleasi asociatii americane au pus la pamant gigantul Mars Inc. cand au pretins ca spotul pentru Snickers (prezentat tot la Superbowl) lanseaza mesaje anti-homosexuale.. Cand l-am vazut, m-am gandit ca... mare e gradina Domnului, indeed...
- Spotul pentru care Chrysler a fost nominalizat la aceasta categorie nu se mai gaseste pe net pe... nicaieri. Era o reclama la Dodge Nitro - o utilitara sport. Povestea are in centru un caine care cauta sa se usureze pe langa roata masinii. Prin efecte speciale, cainele este realmente 'despicat' de unul din bolturile masinii. Oficialii Chrysler au declarat ca acest spot a fost creat de agentia BBDO fara acceptul companiei. Spre disperarea lor, a tuturor, un 'prieten' a incarcat spotul pe Youtube si apele s-au involburat. Imediat s-au depus eforturi uriase ca fisierul sa dispara de peste tot. Prin urmare, nu am nici eu ce sa va arat :o).
Later edit - am facut linkuri blanc da??!! Am facut! :o)
27 ian. 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 Comenteaza:
Evolution - are ceva mesaj. Nu ma va face sa cumpar ce vand ei ....... dar, are mesaj.
The rest ...... well ...... hai sa zicem ca suntem europeni si avem alte gusturi. lolz
agree.
ma amuza sa ii urmaresc.
ce fac ei, cum fac, cat de speciali se cred in orice... sunt un adevarat delight uneori! ma amuza copios.
Trimiteți un comentariu