6 dec. 2007

Unde esti Mosule?


Nu am facut nimic special ca sa vina Mos Nicolae si la mine. Nici nu l-am asteptat sincera sa fiu, pana dimineata, cand m-am incaltat. Mi-am adus aminte de el. Macar si o nuia sa fi avut acolo, tot era ca nu a uitat de mine de tot. Din pacate asa s-a intamplat si acum, si in ultimii ani. Ma intristeaza chestia asta. E si o dovada a singuratatii.

Mosule – eu zic sa ii mai lasi deoparte macar o data pe copiii cuminti si sa mai vii si pe la mine. Daca m-ai vedea... hehe... nu mai am 5 ani dar mintea mea din cand in cand se intoarce acolo. Daca ai veni, m-as prosti sa te pacalesc ca am fost cuminte, m-ai crede pe cuvant, asa teatru de bun as juca. Try me! Macar o data. :o)

Ca sa fac eu o fapta buna, mamei i-am pus aseara o ciocolata buna buna buna in papucii de casa. Stiu sigur ca va zambi dimineata. Chiar si asa. Un zambet furat cu noaptea in cap... priceless... Si pisicutei i-am facut o bucurie, ca m-am jucat cu ea si cu pointerul Logitech pana noaptea tarziu. Eu cu pointerul, ea alergand dupa beculetul rosu. Avea nevoie de ceva miscare, maraia de veselie. si eu maraiam de cata veselie vedeam la ea. Si pentru Principessa o ciocolatica si niste ganduri – ce bine ca vine acasa, tare imi lipseste! La birou, am adus inimioare din turta dulce cu ciocolata.

Azi e ziua de nume a doi prieteni buni, prieteni din lista cu nume importante. Ar fi trei ei, dar unul 'a murit' pe drum – deci aici nu stiu daca se cad urari de bine, ci regrete eterne ca nu isi depaseste conditia. Ce bine ca nu e conditia mea! Pentru ceilalti doi, dragii de ei, o sa ma duc sa ii pup, le dau o inimioara de ciocolata si o privire galesa, sa stie ca eu sunt pe aici cand au nevoie de mine.

Si in rest... pentru oricine mai citeste ceva pe aici... imbratisari si un pupic de la baba Nicolae :o). Sarbatori fericite from now on and forever and ever and ever ever and ever ever and ever ever and ever ever and ever ever and ever ever and ever ever and ever ever and ever ever and ever ever and ever! :o)

0 Comenteaza:

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates