8 dec. 2007

Masuri de precautie


Astazi plec din nou in peripetii pe la Ikea. Mi-am invatat lectia si mi-am luat toate masurile de precautie:

- am dat telefon la magazin sa vad daca il au pe stoc pe simpaticul Billy, adica biblioteca ce imi trebuie mie :o). Au revenit cu raspuns ferm i-n-t-r- -u-n s-i-n-g-u-r- m-i-n-u-t, ceea ce, fireste, m-a surprins in mod placut!
- am dat telefon la prieteni si am aflat pe unul dulce si drag, dispus sa ma ajute sa o car pana la etajul 2
- am aflat ca imi trebuie o sfoara pentru situatia in care biblioteca nu imi incape perfect in masina si trebuie sa tin deschis portbagajul. Priceless!
- am facut rost de o bormasina cu rotopercutor (daca spun prostii iertare!!!) si posesor care sa imi gaureasca peretii din beton si sa imi fixeze biblioteca
- m-am asigurat ca am timp sa mesteresc dupa amiaza
- voi mesteri, hihi!

Wish me luck! Sunt curioasa sa vad ce se mai poate intampla! Murphy man, get some sleep, please please please!!!!!

0 Comenteaza:

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates