3 dec. 2007

Anul cu 13 luni


- Cat faci pana la serviciu?, ma intreaba un prieten.
- Pai, dimineata nu foarte mult, ca ma trezesc la 5, 5 jumate si ajung la birou cam pe la 7 jumate, 8.
- Cinci??? Jesus!
- Iti dai seama, cu cat mai tarziu plec, cu atat fac mai mult pe drum. Ca sa ies din cartier dupa 7 jumate imi ia o ora si ceva, 2 statii de autobuz intr-o ora si ceva. Prefer sa ma trezesc devreme.
- Si seara?
- Media - 2 ore. Se poate si mai mult. De obicei imi fac de treaba prin oras pana dupa 8, sau stau la birou si astept sa se aseze toti pe la casele lor. Tu?
- Eu c-i-n-c-i minute dimineata si cam 15-20 dupa amiaza.

El lucreaza la iesirea din Bucuresti, spre Pitesti....

- Da, si cand plec si cand ma intorc, e aglomerat pe sens invers, nu ma priveste pe mine.

Eu deja muta... ce sa mai zic??!!

- Si fii atenta ce am constat. Anul trecut, faceam naveta, Ploiesti-Bucuresti. Imi lua 3 ore pe zi. Si de cand stau in Bucuresti si tot aici muncesc, am mai castigat cate o luna pe an. Eu de fapt traiesc 13 luni pe an, nu 12. Ca daca inmultesti 3 ore / zi pe care eu le-am recastigat p-en-t-r-u m-i-n-e ori 250 zile lucratoare (nu le pun pe toate, da??!!) si imparti la 24h ziua... iti da fix 31.25 zile. Timp numai pentru mine – fac ce vreau cu el. Si, sa stii, asa trebuie facut calculul.

Aha, deci eu am doar 11 luni pe an, right? Si nu am nevoie de ecuatii dificile ca sa imi dau seama cat din ele de fapt e numai pentru mine, nu pentru firma. Super... ce sa mai zic... super...

0 Comenteaza:

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates