20 dec. 2007

Rezolutiile lui 2008 (1)


Trebuie sa imi fac lista de rezolutii. Si asta cere timp, concentrare si mai ales realism. Am fost candva la un training memorabil, in care exercitiul a fost urmatorul: esti antrenor de fotbal si ai fost numit recent conducatorul unei echipe foarte bune, care insa a pierdut toate meciurile disputate in ultima perioada. Mai sunt 10 meciuri de jucat pana la finalul etapei, victoriile sunt cruciale pentru a te pozitiona in primele locuri, conform cu asteptarile actionarilor. In calitate de antrenor nou, trebuie sa decizi care sunt obiectivele echipei pentru aceste meciuri. Si aveam de ales intre a comunica jucatorilor alternativele de victorie: sa castigam 10 meciuri din 10, 9 meciuri din 10 sau.. mai putin de atat. Nu stiu, 8, 7, 6... oricate, dar mai putine. Si atunci imi amintesc bine de tot ca am gresit foarte tare, am ales optiunea 1 – cu 10 meciuri din 10. La discutiile si analizele de dupa, am inteles de ce am gresit. Sa presupunem ca alegi 10 din 10. Ce te faci cu moralul oamenilor tai daca pierd primul meci din astea 10? De fapt, pierzandu-l, obiectivul este ratat din start. Atunci am luat o lectie buna despre cumpatare si realism in ‘drumul catre succes’. Si asa ma voi gandi si la rezolutiile mele. Nu de alta, dar voi fi principalul jucator, in meciul vietii mele din anul 2008. O sa imi aleg cateva obiective, nici prea-prea, nici foarte-foarte si o sa incerc sa setez un an realizabil. Nu mi-ar placea foarte tare ca la review-ul de la jumatatea anului sa ma darame neputinta. Sau sa ma trezesc ca mi-am ales lucruri banale, gata facute. Rezolutiile se scriu pentru un an, nu pentru cateva luni. Imi trebuie un orizont suficient de prietenos cat sa trag pana in decembrie. Deci, imi va lua timp de gandire cam toata vacanta. oricum, nu ma prinde Revelionul fara ele, promit. Nu stiu daca le voi scrie pe blog – depinde de ce va iesi. Nu din alte motive... dar imi mai las si eu o cale de scapare, da? Daca dau gres peste tot sau la anul ma lenevesc tare? Asta nu o voi trece in obiective, mai mult ca sigur :o).

2 Comenteaza:

Anonim spunea...

Sunt foarte curioasa sa-ti aflu rezolutiile. Sunt convinsa ca le mai ai pe cele de anul trecut, cred ca si eu le am pe undeva intr-un jurnal. Poate ne intalnim sa le discutam?

Simply Red on 20 decembrie 2007 la 10:59 spunea...

da, da.... super...
mai tii minte cand intr-o perioada neagra ne-am propus sa facem miting noi doua si sa gasim mici lucruri care sa ne ajute sa iesim din depresie mai usor? manichiura de exemplu, masti de fata, ziua de cosmetica. mici rezolutii pe termen foarte scurt :o)
ne vedem si pentru rezolutiile astea mari, garantat. amandoua, cu foile. ne facem plan de actiune in vacanta. hihi, can't wait. :o)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates