19 dec. 2007

Masochisme


Intr-o zi, plimbandu-ma prin magazine, am ajuns la raioanele de cosmetica barbati. Nu, stai. Bucata asta trebuie sa inceapa altfel: de pe vremea cand eram cu ex-ul, m-am indragostit realmente de mirosul unui parfum barbatesc, al lui, desigur, ca daca ma indragosteam de alt parfum plecam din alte motive.

Anyway, sunt incredibila cand vine vorba de mirosul asta. In-cre-di-bi-la. Are asa un efect ametitor si senzual asupra mea, il asociez cu asa clipe frumoase si vechi, incat... in preajma acestui parfum nu ma pot abtine. Adica nu va imaginati ca as face cine stie ce tampenii. De fapt se intampla ca in mintea mea se petrec tot felul de deflagratii si flash-back-uri ciudate. (Odata, in lift, eu si un nene, un client cred, pe care NU il cunosteam. Eu simt mirosul asta si brusc, din neant si absolut firesc ii spun... v-ati dat cu x de la y, nu? Omul masca, nu vorbise niciodata in viata lui cu mine: Da... Eu, cu o privire complice... Aha... da, stiam, stiam... Dupa care liniste din aia de iti vine sa intri in pamant, fluieri, te uiti pe pereti, dispari de tot...)

DECI: zilele trecute ma pune cineva care are cornite sa ma opresc la raionul de cosmetice, taman in fata mostrei de parfum de care vorbim. Si nici una nici doua, ma dau pe incheietura mainii. Tzssss... Tzssss... Si gata linistea mea. Pai doua zile am mai scapat de flash-back-uri si de nostalgii? In masina, pe haine, la birou, acasa, p-e-s-t-e- -t-o-o-o-o-ot numai mirosul asta si numai trecutul frumos in fata ochilor mei. Totul... parfum!

Sa concluzionez:

  1. As putea sa joc cu succes, natural si sincer intr-o reclama la Axe. Ei au pozitionarea asta – a barbatului irezistibil pentru femei sensibile la efectul senzual, atractiv al darei de parfum
  2. Obiectul asta ramane oricum arma letala. Ma voi feri ca de foc de el... Este e-v-i-l. Un parfum e-v-i-l.
  3. Ce isi face omul cu mana lui, lucru manual se cheama. Cand am inceput sa ma gandesc ca mai bine imi cumpar o sticla intreaga din pricinatul parfum mi-am zis... gata Andreea, gata cu masochismele ca ajunge. Si m-am oprit. Si m-am spalat foooarte bine pe incheietura, ca stiam ca totul e o iluzie si de fapt pe mine exact acolo ma durea problema in prezent. Si am scapat :o).

LATER EDIT: Mirosul s-a impregnat in cureaua ceasului pe care il purtam in ziua aia. De ce, Moshule? De ce???? :o(((

0 Comenteaza:

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates