19 dec. 2007

Peste 100 lucruri care NU imi plac


  1. invidia
  2. sa cos (ciorapi, nasturi, rupturi – NU COS NIMIC!!!)
  3. muzica la volum prea tare
  4. trabucul
  5. cand oamenii nu isi asuma responsabilitatea pentru greseli
  6. lipsa de implicare
  7. pepenele galben
  8. ca imbatranesc
  9. ca unele lucruri trebuie facute pentru ca asa e ‘politically correct’
  10. ca nu am suficiente genti
  11. nesimtitii
  12. cand nu stiu sa primesc un compliment
  13. ca nu stiu sa spun mai des BRAVO cui merita asta
  14. ca sunt bolnava de ‘scenarita’
  15. ca n-am curaj sa spun tot ce cred, verde in fata
  16. ca exista consecinte la absolut orice facem
  17. ca visele sunt vise si fanteziile fantezii si nu au legatura cu realitatea cam... 99% of the time
  18. ca nu am inelul Arabelei
  19. ca am revenit asupra unor decizii cand ar fi trebuit sa ma tin de ideea initiala
  20. ca spun prea rar ‘imi pare rau’ cu voce tare
  21. sa fiu pisalogita
  22. ca ma vaicaresc prea mult
  23. mancarurile care contin: gutui, prune uscate, bame (bleac!)
  24. ca incerc sa fiu peste tot, prea mult, de toate. e imposibil si nu imi iese
  25. ca ajung prea des la discutii contradictorii
  26. ca stau prost cu stress managementul (ce finut am spus-o pe asta, hihi)
  27. sa fiu mintita pe fata
  28. prietenii cu fetze si fetze
  29. pestele
  30. independenta femeii singure
  31. amara tradare
  32. dulcea infidelitate
  33. lipsa de sinceritate, chiar si cand sinceritatea ustura
  34. amanarile inutile
  35. pe cei care nu pot lua decizii
  36. barbatii femei
  37. femeile pisicoase, mieroase si sensibile pana la Dumnezeu
  38. ca nu sunt consecventa cu dieta (initial aici a fost o afuriseala scrasnita printre dinti, am scos-o)
  39. ca noi, femeile, suntem atat de putin ancorate in practic si real si atat de naive in ceea ce ii priveste pe barbati
  40. urasc aroganta si obraznicia
  41. barfa (o practic si eu in limitele acceptate de lege, dar de urat, o urasc)
  42. vecinii mei de bloc
  43. ca nu am un loc al meu pentru parcarea masinii
  44. culoarea galben in exces
  45. moartea
  46. suferinta si durerea fizica de orice fel
  47. mahmureala
  48. sentimentul de dupa orice eveniment pe care il fac, cand in sfarsit am si eu chef de distracte si nu mai e nimeni la petrecere. Calu’ plecase, petrecerea se terminase.
  49. ca nu reusesc sa ma bucur de clipa fara analize si disectii
  50. spargerea firului in multe particele si extra-analiza inutila
  51. nedreptatea
  52. ca nu am simt estetic, gust si stil pe cat mi-as dori
  53. ca nu imi fac mai mult timp pentru mine
  54. ca nu sunt consecventa cu grija fata de mine
  55. excesul de zel fals si fortat
  56. sa ma urc pe scaune si mese ca sa ajung in varful dulapurilor ca sa sterg praful
  57. sa ii astept pe nepunctuali
  58. ca uneori trebuie sa mint ca sa refuz politicos
  59. ca sunt .. plinuta (hahaha – noroc ca exista cuvantul asta in dex, da??)
  60. ca sunt la moda numai femeile cu 90-60-90. ma roade invidia uneori, si asta e rau
  61. ca nu am mai trait o data pe vremea lui Rafael Sanzio sau – daca e sa fi trait – ca nu imi amintesc nimic, fir-ar sa fie
  62. sentimentul pe care il am cand se termina un film bun
  63. gandacii, serpii, soparlele, sobolanii, viermii si alta creaturi din aria asta
  64. bataturile si monturile
  65. Lotus Notes
  66. chinurile prin care trecem pentru epilarea totala
  67. chestia lunara...
  68. ca nu imi cunosc viitorul
  69. ca nu am avut sansa sa stau mai mult de vorba cu tatal meu
  70. ca teleportarea nu e contemporana cu mine
  71. sa imi raspunda robotul cand apelez pe cineva. ma pierd de tot si ma enerveaza ca trebuie sa las mesaj vorbind cu... nimeni
  72. infatuatii care cred ca nu mai exista nimic dupa ei si parerile lor
  73. bauturile digestive, amare si imposibile .. bleac
  74. ca nu ma pot abtine sa nu cheltuiesc bani pe muuulte balarii inutileeee
  75. soneriile stupide la telefonul mobil
  76. Andreea Marin
  77. Mihaela Radulescu
  78. cand cineva trece cu telecomanda de la un canal la altul in mai putin de 5 secunde, de nici nu iti dai seama despre ce e vorba in propozitie
  79. ca petrecem prea mult timp dormind
  80. ca nu am o insula a mea, unde sa ma retrag cand vreau si am nevoie
  81. ca nu o sa am niciodata sansa sa ii cunosc pe Al Pacino, Hugh Grant si Mel Gibson. Si Pierce Brosnan. Si pe nenea ala din Prison Break - Wentworth Miller... Ca nu se va putea niciodata sa citim impreuna harta aia si sa evadam pana departe :o)
  82. ca nu am o bucata de lac al meu si o barca a mea
  83. ca nu pot desface lucrurile deja facute
  84. ca nu m-am nascut intr-o tara scandinava
  85. ca nu ma ocup mai bine de lucrurile importante precum... sanatatea mea proprie si personala
  86. ca sunt mioapa
  87. ca barbatii misto sunt in mare parte insurati, iar aia care nu sunt insurati nu vor sa se ‘commit’
  88. nu ma pricep deloc la gestiunea sanatoasa a finantelor mele
  89. ca nu am spirit afacerist si nu am simtul ideii profitabile (ex... baiatul ala cu 1milliondollarpage.com ... cum a facut el milionul, bietul de el...)
  90. ca nu sunt mai egoista si mai nepasatoare fata de persoane si lucruri care asta ar merita
  91. ca sunt repezita, vorbeste uneori gura fara mine, critic prea mult si sar la concluzii pripite prea repedeeeee
  92. ca nu stiu alta limba straina in afara de engleza. As fi ales clasicele: franceza, germana si/sau spaniola
  93. ca nu putem sti ce este bine decat cunoscand raul
  94. ca sunt dezordonata
  95. ca nu am continuat sedintele de reiki cand ar fi trebuit sa o fac
  96. ca nu stiu inca sa raspund la intrebarea 'cine sunt eu' si 'de ce sunt aici'
  97. laptele
  98. insomnia
  99. ca unii barbati isi bat femeile si copiii cu pumni, cu picioare... cu putere :o(
  100. ca Gigi Becali a devenit un... national symbol
  101. manelele, Minunea, Ionita si toata gasca...
  102. ca eva s-a grabit sa manance marul si noi, femeile, am ramas cu stigmatul asta al greselii primare si al inferioritatii deasupra capului
  103. ca exista misogini adevarati pe lume si habar nu au cata putere se ascunde intr-o femeie
  104. ca exista razboaie
  105. ca viata e prea scurta si parsiva si noi o irosim cu ni-mi-curi!

Ar mai fi atatea... dar ajung sa ma intristez si nu are rost. Poate mai revin la lista asta... Cine stie...


Am in lucru deja si alte liste, despre:
  • barbatul perfect pentru mine
  • lecturile preferate din copilarie
  • ce am invatat despre gatit
  • ce am invatat de la bunica / mama / tata
  • 10 ( ???) motive pentru care m-am despartit de fostii iubiti
  • ce as face daca as fi barbat pentru o zi..
  • daca m-as intoarce in timp...
  • ce as fi... daca nu as fi eu :o)

3 Comenteaza:

Anonim spunea...

Foarte misto :-). Nu ne spui si de lucruri pozitive? Ce iti place?

Simply Red on 18 decembrie 2007 la 20:01 spunea...

avem, avem... dar mai de demult.
check here :o)

Tudor on 19 decembrie 2007 la 13:02 spunea...

Ce idee nastrusnica! Ce ai face daca ai fi barbat pentru o zi?
Eu unul o sa astept cu mare nerabdare subiectul acesta.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates