31 oct. 2007

Viata mea de vis din 2008!


Ca pe marea majoritate a femeilor, ma atrage astrologia. Desi astazi nu am dispozitia sa comentez si sa explic de ce cred in asta si la ce tipuri de analize si interpretari plec urechea (deh.. ca femeia!), va semnalez faptul ca unele websiteuri au inceput sa se publice prognoze pentru 2008. In caz ca le asteptati cu nerabdare, ca pe o salvare absolut necesara de la teama si incertitudinea viitorului... ei bine, efortul nostru este rasplatit! Eu una am avut azi parte sa intrezaresc un 2008.. de vis. Absolut de vis! Sa vedem de ce:

Varsator
'2008 aduce cu sine o multitudine de schimbari importante, dar nu iti fie teama, caci ele vor fi pozitive. In 2008 trebuie sa te gandesti bine la planurile tale pe termen lung, vei avea multe de invatat, iar curiozitatea specifica zodiei iti va fi de ajutor. '

Wow, ce de noutati... Numai schimbari pozitive in viata mea, trebuie musai sa ma pregatesc psihic pentru o asa navala de lucruri bune. Si, dupa cum vedeti, in sfarsit, o sa incep si eu sa ma gandesc la planuri pe termen lung. Adica era si cazul sa imi pun problema zilei de poi/maine, IN SFARSIT, ca tocmai o sa implinesc minunata varsta de 31, si e cazul sa am planuri mai serioase, nu? Mama, draguta de tine, cum m-ai invatat tu sa am grija zilei de maine... Uite ca in sfarsit, din 2008, o sa ma scobor cu atentie asupra lor... Ca tot ma gandeam la ce bine e sa capeti experienta in project management si sa faci fata la multi-tasking. Intr-o zi... o sa imi iasa si mie... E? E? :o) Ia sa vedem mai departe:

'Incepand din februarie 2008 vei avea parte de schimbari in plan personal. Amploarea acestor schimbari depinde foarte mult de planetele personale. '

Ce planete? Daca viata mea depinde de ele, totusi... as vrea sa stiu: ce planetee? Never mind that. Mai bine: ce schimbaaaaari? Ia, stai, ma lamureste in paragrafele urmatoare:

'Spre sfarsitul primaverii vei observa schimbari majore in plan sentimental. Fie ca relatia stabila va ajunge la un alt nivel, fie vei cunoaste pe cineva cu totul si cu totul special. Ai grija ca in aceasta perioada vei avea o viata sociala foarte activa, asa ca vei intra in contact cu multe persoane. Nu te increde usor si nu lua decizii pripite in privinta cunostintelor noi. Unii nu iti vor fi prieteni sau parteneri de incredere.'

Sincer, rad cu lacrimi. Nu ma pot abtine. Voi observa eu, ca un observator fin si obiectiv ce sunt, ca de prin mai incolo, apar schimbarile. Fetelor – va garantez, lista aia de vise, incepe din mai incolo sa se compuna paragraf cu paragraf si... incepe cu intrarea in arena a cavalerului. Si a calului. In ce ordine vor veni, nu spune nicaieri (stelele sunt misterioase). Dar e clar ca in tumultul vietii mele sociale extrem de bogate... apare cineva ‘cu totul si cu totul special’. Eu sper sa isi ia si armura. M-am obisnuit sa duc razboaie. ;o)

'Daca pe plan personal, vei fi uimita de schimbari, pe plan profesional este mai bine sa astepti pana la sfarsitul lui 2008. Va fi un an bun si din punct de vedere al carierei, dar nu vei avea parte de schimbari importante pana in noiembrie-decembrie 2008. '

Sefa, pot sa imi iau concediu pana prin decembrie 2008, asa? Pe bune, eu te-am mai intrebat. Ti-am mai zis ca asta e solutia. Vin cand se preconizeaza si schimbarile. In rest, nu vezi...? Zice si astrologul sa astept....

'Nu vei avea probleme cu banii, desi vor exista cateva perioade scurte marcate de cheltuieli mari si neasteptate. La sfarsitul lui noiembrie 2008, veniturile vor creste considerabil.'

Asta sa fie tot din cauza pozitiei stelelor? Stelele astea tot timpul au aceeasi influenta? S-au chitit ele sa ma tina mereu cu portofelul gol? Sau mai rau, sa ma surprinda pe neasteptate? Oare cand se aseaza si ele pe un fotoliu, comfortabil, asa... a la lene.. si din starea aia de nepasare si relaxare si de bine sa imi umple portofelul de sa nu ii mai gasesc fundul? Cad in reverie... oare cand...? :o)

Mda... Nu pot sa nu fiu ironica cu privire la astfel de mesaje. Si nici sa ma incred in ele. Nici macar for fun. Sa fim seriosi... Daca va intereseaza sa vedeti cat de ‘roza' va fi viata voastra la anul... click aici. Aici este sursa fericirii mele!

1 Comenteaza:

Anonim spunea...

Scorpion

Nu iti fie teama sa profiti de oportunitatile care ti se prezinta in 2008. Vei avea un noroc fantastic si uneori nu iti va veni sa crezi ca ti se intampla atatea lucruri frumoase si vei privi totul cu suspiciune.

Dezamagiri vor aparea din partea prietenilor mai noi. Este cazul sa iei din nou legatura cu prietenii vechi, pe care i-ai neglijat in ultima perioada.

Pe plan sentimental, vor aparea numeroase situatii pline de neprevazut. Relatia stabila de cuplu va fi mai dinamica, mai frumoasa, mai romantica. Daca esti singura, atunci nu vei ramane mult timp asa, pentru ca 2008 este un an perfect pentru iubire si romatism.

In cariera vei fi plina de entuziasm si pasiune. Te vei face remarcata, dar ai grija pentru ca este posibil sa lucrezi mult prea mult si sa te extenuezi.

OAU, DEJA MA SIMT OPTIMISTA, INCREZATOARE SI DORNICA DE REVELION 2007 - NUMAI CA SA INTRU ODATA IN 2008 :-))MULTUMESC FRUMOS.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates