31 oct. 2007

Lecturi (1)


Cat de curand o sa citesc o carte. Din cuprinsul ei:

1. A fi iubit pentru trup
2. A fi iubit pentru bani
3. A fi iubit pentru realizari
4. A fi iubit pentru detalii
5. A fi iubit pentru anxietati
6. A fi iubit pentru mintea ta
7. A fi iubit pentru ca existi

E vorba de ‘Sex, shopping si un roman’ – Allain de Botton.

Poate imi ofera cartea asta ceva bucati de raspunsuri necesare... Va tin la curent... Promit...

2 Comenteaza:

Unknown on 31 octombrie 2007 la 10:11 spunea...

draga mea, am citit-o, mi-a placut, dar mi-a placut si mai mult "eseuri de indragostit" de acelasi autor

sex, shopping si un roman este o analiza la rece a unei relatii de dragoste, care o sa te faca sa iti pui multe probleme si sa intelegi si mai multe

mie imi place la nebunie stilul asta de analiza, care combina psihanaliza cu filozofia, cu reprezentarile grafice si cu bunul simt :))

Simply Red on 31 octombrie 2007 la 10:30 spunea...

La inceputul anului am citit si eu de acelasi autor 'The art of travel' si 'Despre farmecul lucrurilor plictisitoare', pe care le-am primit cadou. Si da, mi-a placut foarte tare stilul si aseara mi-am dat seama ca imi lipseste si ca genul asta de lectura (de fapt lectura in general) si m-ar ajuta enorm sa reiau. Am pus pe lista si 'eseuri de indragostit'... Recent am terminat 'Colectionarul' de John Fowels, acum citesc si sper sa termin curand "Straight up and dirty' - Stephanie Klein. Din cu totul art repertoriu si ton, dar cu mesaje incredibil de reale...

Mai astept recomandari... daca mai sunt :o). De fapt... chiar va rog mult... mi-e sete de citit!

Multumesc tare

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates