27 oct. 2007

Din trafic (1)


Dimineata pe la 8 fara ceva, adica noaptea in cap pentru unii, ma suna vara-mea sa ma intrebe ce fac. Eu – tot din categoria ‘freaked-out’ – eram deja la birou, intr-o intalnire ad-hoc, ca prinsesem pe cineva la fel de matinal si, daca tot era prin preajma, imi zic... hai sa ne stabilim cu problema aia.

- Ce faci? (muzica pe fundal, radio sigur, zgomot de motor, era in masina.)
- Bine, zic eu soptit, uite sunt intr-o intalnire... Pot sa te sun eu mai incolo ?
- raspunsul vine tot soptit Da, da... hai ca vorbim...

Mai tarziu o sun eu pe ea, era prinsa, vorbea tot in soapta. Si mai tarziu revine si in sfarsit reusim sa legam cateva fraze.

- Ce era dimineata, ce s-a intamplat? Ai patit ceva?
- A, nimic, eram blocata in trafic si m-am gandit sa vad ce faci. Mai nou dau telefoane ca daca tot stau blocata atata vreme aici...

Super motiv... sa ne auzim...

Intr-o seara, am facut din Aviatiei in Mihai Bravu 2 ore si in timpul asta i-am luat la rand pe toti cunoscutii din agenda, aia cu care nu am mai vorbit de un veac. Adica nu doar am vorbit, am vorbit pe saturate, cu detalii, cu povesti, cu barfe. Le-am zis ca sunt blocata in trafic si asa se explica re-aparitia mea subita. Dau semne ca traiesc... ca nu am ce face altceva – cam asa suna pe undeva... si poate ca tot pe undeva asta e si adevarul. Oricum, decat nici un semn de viata, mai bine unul din asta, fortat de imprejurari, nu?

Nu credeam sa ajung eu la performanta asta - dpdv tehnic intai... cum sa conduci si sa vorbesti la telefon i n a c e l a s i t i m p ??? Si apoi pentru ca mi se parea ca tre sa fii inconstient sa iti risti viata sau sa ponosesti masina cand poti sa amani un amarat de telefon... Aiurea! Sunt deja in rand cu lumea. Decat sa ma plictisesc stand in careu cu ceilalti, mai bine fac si eu ca majoritatea: aflu de mama, de frate-meu, de ce mai face varul X si fosta colega Y. Adica daca tot am atata timp de ars... de ce sa nu il ard intr-un mod benefic?

Nu mai zic de faptul ca de cateva luni incoace ma trezesc si ajung la birou cu cel putin o ora mai devreme. Noroc ca sunt pe modelul early riser si nu am probleme mari. Problema e ca d e j a la 6 jumate A.M. e aglomerat. Parca vad ca toamna viitoare ne decalam si plecam de acasa la... nu dau pronosticuri ca ma tem sa nu cobesc...

Si oricum... am numit postul asta cum l-am numit si l-am numerotat. Ceea ce by default inseamna ca mai am ce spune. Gasesc eu...

0 Comenteaza:

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates