28 oct. 2007

Duminica recensamantului din dulapuri


Fortata de imprejurari si de nevoi, m-am apucat de:

1. curatenie, ordine, sortare haine din dulap. Incredibil pe cate lucruri aiurea arunc uneori banii. Incredibil!!! Asa de tare m-am enervat tot verificand si impaturind fiecare boarfa incat la final m-am pus pe numarat. Si 'la final' inseamna dupa ce am scos din dulap t o t ce am decis sa dau. Pai 'recensamantul' hainelor spune la ora asta (si sigur, sigur nu e complet) ca am:

- 1o perechi pantaloni de stofa
- 6 fuste de iarna din reiat (s a s e din cam acelasi material!!!)
- 6 fuste de toamna - casual&business
- 5 camasi cu maneca scurta (din care nu am ce alege mare lucru... habar nu am de ce le mai tin)
- 6 camasi cu maneca lunmga (doar 2 par ok)
- 2 bluze mai elegante...
- 2 costume (gri si maro)
- 5 rochii negre
- 2 rochii maro
- 2 rochii colorate
- 7 (sapteee) perechi de pantaloni tip pescaresc - din care 4 sunt bej (unde mi-e capul???)
- 9 bluze mai grosute
- 21 tricouri / maieuri / bluze cu maneca scurta
- 13 bluze cu maneca lunga
- 4 pulovere groase
- 4 pardesie de toamna
- 1 palton
- 3 sau 4 hainute groase
- 2 hainute de toamna....
- saluri, genti, pantofi (aici e dezastru... desi cand ii cumpar imi zic ca sunt ce trebuie... :o(
- bijuterii - cat de cat o situatie mai buna...

Nu stiu de ce pastrez multe dintre ele. Deja am dat o gramada deoparte... ma tem ca daca o sa arunc ce NU imi place, nu raman cu mare lucru. Totusi, daca faceam recensamantul asta acum 3, 4 ani... rezultatul ar fi fost si mai dezastruos, asa ca tot e bine. (Principessa, nu am uitat sfaturile tale, dar reconstructia garderobei cere mai mult timp decat imi imaginam... Ca sa nu mai zic ce inseamna sa faci curat intr-un astfel de dulap... Jiiiiz!)

Concluzia e ca nu ma mai duc la cumparaturi o vreme. Promit. Si asa daca ar fi sa fac recensamantul finantelor nu as ajunge tare departe, si mi-ar lua mult mai putin timp.

Next task today:

2. in clipele astea (finally!) m-am mutat in birou, la biblioteca si in sertarele unde mi se ascunde copilaria, adolescenta... Ar trebui sa fac acelasi lucru - verificare, sortare, cos de gunoi, dar nu imi da mana sa arunc.. Nu pot sa renunt la ele - lucrari de control, comentarii, teste pentru admitere, fishe de citate (hehe...), carnete, legitimatii, diplome, jurnalele mele si scrisorile iubitilor din liceu, tot felul de alte nimicuri... dar si: jurnalul tatalui meu, toate hartiutele scrise de el, caietele cu note de cultura generala... nu stiu cum voi face dar va trebui sa le gasesc loc in noul decor. Ca sa ne fie clar: incerc sa inghesui tot ce am avut in 2 biblioteci.. intr-una singura. Am truly worried :o(. Si e deja ora 2 din cea mai lunga zi din an si mai am o groaza de treaba!

Si m-a cuprins o nostalgie de zile mari :o(. Mi-e dor de clasa a VII-a D si de tata....

1 Comenteaza:

carmen on 28 octombrie 2007 la 15:52 spunea...

Iubita, nu arunca nimic ..recicleaza la mine in dulap :o)
recensamantul dulapului meu e jalnic :
2 fuste ,din care una oricum nu-mi mai place, 3 perechi de pantaloni , din care 2 nu prea ma mai incap :o), 4 bluze maneca lunga si 2 pullovere. Parca suna cam jalnic...
My God , imi propun de 2 luni sa ajung la magazin...fara pic de succes.
Imposibil sa nu fie ziua cuiva , o sarbatoare , o problema medicala , plecari din Bucuresti - intalniri cu prietenii , curatenie prin casa ... toate , toate , mult mai importante decat garderoba mea. Iac-asa amanarea asta unde m-a adus ! Aseara am fost la petrecerea de Halloween - ce noroc ca am reusit sa inchiriem costume(o sa-ti trimit poze !)
Imi aduc aminte pe vremea lu' nea nicu si chiar mai tarziu... obisnuiam la fiecare anotimp, cu prietenele mele ,sa ne schimbam hainele intre noi, asa reuseam mereu sa avem alte haine . Si hainele lor imi erau tare dragi, mai dragi decat cele direct de la magazin, pentru ca purtau in ele ceva din incarcatura priteniei noastre, imi aducea aminte de momente dragi si intodeauna eram impreuna, ca o legatura speciala. Miercuri merg la Haifa 4 zile la locurile sfinte Baha'i. Evident pana atunci am 2 zile nebune cu tone de intalniri (asta mi-e drag) si traficul din Bucuresti (asta nu mi-e drag) , deci nu voi face cumparaturi. Insa gandul si "visul" vorba ta .. ca voi ajunge acolo , ma alina pentru toate toalele din lume!La revenire sper sa gasesti putin timp sa ne intalnim!
pupici dulci frumoasa mea !

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates