7 apr. 2008

Dulceata de cirese amare


Cat de groaznic poate fi ca in mijlocul unei diete mama se decide ca e cazul sa faca niste.... clatite cu dulceata de cirese amare?!!!! Si ca vii acasa, dupa o zi de munca, flamanda, obosita, satula de toti si de toate si... de la a 2-a treapta, pe scari, simti un miros imbietor ce-ti dezmorteste toate simturile instant? Si ca pe la a 4-a treapta incepi sa te prinzi... cineva a facut clatite... yummy...

Cat de crunt poate fi sa deschizi usa si sa constati ca surpriza vine tocmai de la tine din apartament? Si sa vezi, din usa chiar, borcanul de dulceata pe blatul din bucatarie si.. platoul cu suluri aurii, impachetate meticulos, stand oaches pe un colt de masa?!




Eu zic ca suficient de periculos cat sa uiti de dieta... de cantar... de obiective...

Am dat 'iama’. Am mancat doua. Dupa care am rugat-o pe mama sa le ascunda, am fugit departe, in vagaunele ascunse ale apartamentului meu, am folosit odorizante si para-odorizante sa scap de mirosul irezistibil... Au trecut cateva zile de atunci. Slava domnului ca am mancat doar doua! Asta zic acum.

DAR:

In frigider a ramas borcanul cu dulceata. Este pe al doilea raft, in dreapta. Si scriu asta asa... ca simpla informare. ca NU ma voi duce sa gust putin din el. Dulceata de cirese amare NU este preferata mea, NU imi place deloc, NU am nevoie de ea, NU are un gust absolut fenomenal, NU reuseste sa ma trezeasca din cele mai adanci neguri.

NU NU NU. Nu voi gusta din borcanul cu amaraciune.

Ma duc in oras sa beau o apa plata cu lamaie :o).

1 Comenteaza:

Simply Red on 7 aprilie 2008 la 22:22 spunea...

Black... nu mi-am refuzat clatita. Pe bune ca nu mi-am refuzat-o, ai vazut, am recunoscut, am mancat chiar doua. :o)

Si inca ceva: echilibrul meu fizic genetic este cu cateva kilograme sub cat am acum. Asa ca... of... clatita aia... :o)

Serios vorbind, ai zis foarte bine ce ai zis. Cred ca sanatatea este cel mai important lucru in toata povestea asta. Chiar si asa, uneori.. o calorie in minus e sanatate curata. Si da, subiectul este inepuizabil. Lista prea lunga, ai zis bine.

Pana una alta... borcanul a disparut de acolo de unde era, prin bunavointa mamei. Noroc cu solutiile din exterior! :o)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates