6 apr. 2008

AMR pana la vacanta: foarte putin!


Nu v-am mai povestit demult despre ce vraji am mai facut... cu gasca de prieteni.

Cea mai mare vraja of all este ca incepand de luni suntem fericitii posesori a unei perioade de vacanta de 14 zile, in Spania. Mai interesant acum decat unde vom sta in Spania (mai jos foto) este.. cum am ajuns aici.

Ca sa fie drumul drept si lin, am inceput prin a ne dori ceva foarte exotic. Am aruncat o privire pe harta lumii si... am pus degetul pe Kenya. Si, exact cand Ioana Barosana era in discutii aprinse deja cu un proprietar bastinas, am aflat ca nu-i de mers acolo. Razboiul civil apare si dispare din neant, iar rapirile sunt la ordinea zilei.. Ne-am calmat. A urmat o perioada de noi dezbateri, fiecare vroia in alta parte a lumii, fiecare cu super argumente. Asa se face ca, in faza a doua, am gasit in Thailanda o vila de vis. Ne-a cucerit si proprietarul cu un pret formidabil de doar 37 euro/persoana/zi... Exact cand eram in culmea fericirii a venit si explicatia: de ce e atat de ieftin? Pentru ca, in iulie, in general... in Thailanda ploua! :o)

In ciuda dezamagirii de moment, am consemnat consensul general ca nu vom renunta la o vacanta in aceasta tara. Am decis ca vom merge acolo la iarna, ca in vara asta vom face o vacanta soft din punct de vedere al impactului la buget. Si, cu asta in gand, am plecat spre faza a treia. Am supus la vot: unde sa facem vacanta anul asta? Fiecare a scris pe biletele unde vroia sa mearga, in ordinea preferintelor. Ca la Eurovision... ‘one point for... Greece. 2 points for.. Egypt. And 3 points go to... etc. etc.” :o) Intr-o seara ne-am strans cu totii, am inmanat biletele – cei absenti de la intrunire (ca suntem in medie intre 6 si 8 persoane) au votat si prin telefon. Cu tot amuzamentul si hai-hai-ul situatiei... pe primul loc a iesit Italia (Florenta o saptamana, Sardinia o alta saptamana... ) Si sperantele noastre s-au naruit din nou in fata costurilor. Italy can be very expensive, mai ales cand gandul tau e numai la Thailanda!

Am ajuns in cele din urma sa verificam si Grecia insulara si Spania, zona de sud-est, Costa del Sol, Malaga, etc. Si iata-ne astazi in pragul booking-ului final. De luni avem si bilete de avion, deci nu mai e cale de intors. Dupa ce anul trecut am petrecut doua saptamani de vis in Portugalia.. anul asta o sa vad Spania. Din perspectiva asta... life’s beautiful! Si – vorba Ioanei – pentru asta muncim, ca sa mergem in concedii. Macar asta sa fie cu varf si indesat! I agree!

Si mai e atat de putin pana in iulie. Atat de putin... :o)

















0 Comenteaza:

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates