9 nov. 2008

La Bamboo a venit Craciunul


In magazinele deco, in benzinarii, in vitrine anume de pe Calea Victoriei au aparut discret pozitionate decoratiunile de Craciun, ba chiar si variate produse pe tema asta. Incep pregatirile dragi prieteni. Globulete, ramuri de brad artificial, ghirlande, luminite, incet incet incep sa isi faca aparitia printre noi.

Nu mi-a venit a crede ochilor cand Bamboo din Feeria m-a intampinat cu cele mai noi achizitii, niste kitsch-uri pe tema Nasterii, cu beculete si sclipici aruncat sub forma de zapada peste niste plasticarii viu colorate. Cam 6 seturi de genul asta, ipostaze ale Craciunului, de prost gust, arborate strategic exact la intrare, toate conectate la prize, luminand si cantand a gingle bells, cu preturi promotionale afisate pompos... M-am uitat instant la ceas. 9 noiembrie.

Pur si simplu refuz sa le vad. Nu ii inteleg pe cei care din cele mai stupide ratiuni aleg sa aduca miros de Craciun cu 2 luni inainte de sarbatoare. In anii trecuti, daca incepeau campania de sarbatoare de iarna la 1 decembrie mi se parea exagerat. Tot ce aparea dupa Mos Nicolae era acceptabil, de la 15 incolo, necesar. Numai ca astazi in calendare e afisata ziua de 9 decembrie. Si Bamboo si altii ca ei imi cer sa cumpar decoratiuni pentru Craciun. Mai sa fie!

Da’ poate inca vreau sa mai gust din toamna asta frumoasa, blanda si calda. Poate astept gutuia pufoasa, imi plac ionatanele si strugurii, mai sorb o gura de must adus de matusa de la tara... Poate chiar vreau toamna. De ce sa fiti atat de stupizi, atat de gresit orientati, atat de nepasatori la asteptarile unui consumator ca mine?! Si eu... de ce sa mai stau in magazinul vostru? Mai bine plec. Oricum stati ‘extraordinar’ la capitolul spatiu pentru deplasare in magazin, de unde si inghesuiala aia nebuna, printre rafturi. Scena Nasterii Domnului si orase americane miniaturale, gatite de sarbatoarea Craciunului era tot ce va mai lipsea pe stoc!

6 Comenteaza:

Anonim spunea...

te inteleg. e mult prea devreme
saptamana trecuta au inceput sa impodobeasca orasul cu beculete.
si am avut si eu aceeasi reactie.
eu zic ca-i prea devreme.
si ieri am vazut o reclama la tuborg din aia cu mos craciun si zapada.
nu puteau astepta macar pana la 1 decembrie?

Simply Red on 9 noiembrie 2008 la 21:51 spunea...

Dupa cum se vede... nu se pot abtine. Partea cea mai proasta e ca sunt destui care sa percuteze de pe acum la mirajul cumparaturilor de Craciun. Si pe asta mizeaza ei, cu siguranta...

Anonim spunea...

Gata, te-am prins, pur and simply red! Pai asta e teoria conspiratiei consumatoriste! Cum, credeti voi ca dragalasii de la marketing s-au gandit in mintea lor perversa sa va momeasca cardurile cu lucruri frumoase, ieftine si fatzoase dintre ale sarbatorilor de iarna simboluri?! Ganditi ca s-au facut studii de vanzari in care se doresc depasite cifrele anilor trecuti si se teseaza de timpuriu reactia pietii mereu cu ochii dupa pretul halatul din reclama?! Imposibil, oamenii care vor sa faca si bani si bine cetateanului sigur vor sa ne transforme in gospodari care cumpara vara beculete de craciun si iarna tricouri cu maneca scurta!!!

Simply Red on 10 noiembrie 2008 la 17:08 spunea...

Ei, uite ca din teoria asta eu nu fac parte, mon cher. Si nu stiam ca stai la panda, da?! Doar banuiam! :o))

Anonim spunea...

uite mie mi se pare buna ideea, vreau sa cumpar mai multe cadouri pentru sarbatori, pentru prieteni si cunoscuti, mici fleacuri care sa le arate ca ma gandesc la ei, si imi convine foarte tare ca o pot face acum, cand inca nu e inghesuiala sufocanta din Ajun ... asa ca ...sunt unul dintre ei ...

Simply Red on 11 noiembrie 2008 la 09:01 spunea...

Hm... inseamna ca ai timp, nu gluma :o). Evident, e chestiune de planificare. Pentru mine un cadou e si mai si cand are.. sare si piper, adica emotie - inclusiv de criza de timp. Dar ai si tu dreptate, la asta nu m-am gandit, la aglomeratie. Oricum, nu pot sa cumpar acum. Nu bate ceasul pentru cadouri la mine.

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates