16 iul. 2008

A venit vacanta...


E grav.. nici eu nu am mai intrat pe pagina mea de o saptamana. Azi dimineata m-am gandit sa dau o raita, nici nu mai stiam despre ce am scris ultima oara... Un mic paianjen si-a construit o panza in coltul din dreapta, langa acvariul pestisorului auriu. O vad numai eu?! E praf parca peste tot ce am tot scris si povestit in ultimele 10 luni... M-am lenevit cumplit. E vara, e soare, citesc, merg la sala, ies la pisicna, sorb o bere cu prietenii la terasa si numar zilele pana la vacanta. De un an le tot numar. Mai sunt 8 zile. Doar 8. Viata mea virtuala a pierdut teren in favoarea relaxarii totale. Si cand ma gandesc ca o sa vad Cordoba, Sevilla, Maroc, Marbella, Granada, Benalmadena, Malaga... imi tot vine sa dau pauza la scris. Sper sa mai arunc un rand de prin vacanta.

Will miss you, ma'page, ma'friends, ma'readers. Dar am nevoie de asta. Teribila nevoie. Vacanta frumoasa si voua!

5 Comenteaza:

Day on 16 iulie 2008 la 14:39 spunea...

Vacanta frumoasa..... sa te relaxezi..... sa te bucuri de aerul curat (din afara biroului) si de toate locurile minunate pe care le vei vizita .....

Alia on 16 iulie 2008 la 21:56 spunea...

distractie placuta! nici nu stii cat te invidiez.. n-am mai avut concediu de vreo 3 ani

Simply Red on 18 iulie 2008 la 17:17 spunea...

Multumesc mult! Ma duc sa fac bagajeeee! :o)

Alia, head up!!! Cartea aceea... stii tu care... te rog mult! ;o)

Simply Red on 21 iulie 2008 la 14:21 spunea...

Sa dea, Blackie! Sa ne povestim cu voiosie vacantele! :o)

maria on 21 iulie 2008 la 17:43 spunea...

offf, si la mine tot o saptamina mai e. lunea viitoare pe vremea asta, deja e prima zi de vacanta

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Pur si simplu...

A person is never so empty as when he is full of himself.

Persoane interesate

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Templates